חדשות בארץ

קצין בכיר: הפסיקו להפיץ סרטוני פיגועים, המהווים "השראה" למחבלים

בפגישה עם ראשי מועצת יש"ע, ביקש מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל ערן ניב, להפסיק להפיץ סרטוני פיגועים ברשתות החברתיות, כיוון שאלו מהווים "השראה" למחבלים

  • ג' אדר התשע"ח
ראשי מועצת יש"ע עם מפקד האוגדה (צילום: מועצת יש"ע)ראשי מועצת יש"ע עם מפקד האוגדה (צילום: מועצת יש"ע)
אא

לאחרונה נפגש מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל ערן ניב, עם ראשי מועצת יש"ע, לצורך התרשמות בהערכת המצב והפעולות הביטחוניות והאזרחיות במרחב שבאחריותם האזרחית.

בפגישה סקר תא"ל ניב את פעילותם של כוחות הביטחון מול האתגרים הביטחוניים, ובפרט את פעילות האוגדה לסיכול טרור, ומניעת פעילות כלכלית המעודדת טרור, בין היתר החרמת נשקים, סגירת מחרטות המייצרות נשק מאולתר, מעצר חשודים במעורבות בטרור, מלחמה בהסתה והחרמת כספי טרור

"מאמץ ההגנה גלוי לכם ולתושבים בסיורים בנוכחות צבאית בכבישים, בישובים ובצמתים", הסביר תא"ל ניב, "אולם עיקר ההגנה מגיע ממאמץ ההתקפה אליו אתם פחות חשופים. כל לילה אנו מגיעים לעשרות פעילי טרור ברמות שונות, ובשיתוף המשטרה והשב״כ גם לעבריינים ופושעים ובכך מורידים את מפלס האלימות באזור".

בין שאר דבריו של הקצין הבכיר התבלטה הבקשה למנוע הפצת סרטוני פיגועים ברשתות החברתיות: "בפיגועי הטרור האחרונים בשומרון נוכחנו במהירות בה מגיע מידע וסרטונים מהאירוע דרך הרשתות החברתיות והווטסאפ. חשוב לי לבקש את עזרתכם במיגור התופעה, על מנת שנוכל להעביר את המידע הנכון והמדויק בצורה מסודרת ומבלי להסב נזק נוסף", אמר.

עוד הוסיף: ''סרטוני פיגוע, כמו זה שדלף והופץ מהפיגוע באריאל, מעבר לפגיעה הרגשית הקשה במשפחות, מעוררים השראה גם בצד השני, ועלינו למנוע את הפצתם".

תגיות:סרטוניםיש"ע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה