חדשות בארץ

התפתחות בפרשת בזק: מקורבים לנתניהו ובכירים בחברה נעצרו

המשטרה והרשות לניירות ערך הודיעו על פתיחת חקירה חדשה במסגרת תיק 4000. החשד: נתניהו פעל לטובת בזק תמורת סיקור הוגן באתר וואלה שנחשב לחלק מהקבוצה. נתניהו: "טענה שקרית. אין אזכור בתקשורת לפעולת ח"כים לטובת חוק לסגירת 'ישראל היום', תמורת סיקור אוהד ממוזס"

  • ג' אדר התשע"ח
בזק (צילום ארכיון: פלאש 90)בזק (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

המשטרה והרשות לניירות ערך הודיעו הבוקר (ראשון) כי במסגרת חקירת פרשת בזק נעצרו מספר חשודים. ההודעה חושפת כי מדובר על חקירה חדשה. החקירה מנוהלת בשיתוף היחידה למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 ובמסגרתה נמסר כי נעצרו בכירים בבזק ושני מקורבים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, המוגדרים "אנשי סודו". צו איסור פרסום הוטל על שאר פרטי החקירה. בהודעה המשותפת נכתב: "נוכח ראיות שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת פרשת בזק, אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי רשות ניירות ערך והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 במסגרתה נעצרו מספר חשודים בהן נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק".

כזכור, בחודש נובמבר הודיעה רשות ניירות ערך כי מצאה תשתית ראייתית להעמדתם לדין של בעלי בזק שאול אלוביץ' ומנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר. בנוסף, הרשות המליצה להעמיד לדין את אור אלוביץ', בנו של שאול, וכן את מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, מנכ"ל יס וסמנכ"ל הכספים שלה ומזכירת בזק. החקירה המחודשת עוסקת בקשריו של אלוביץ' וההטבות שקיבל בבזק תמורת חשד לסיקור הוגן לכאורה באתר.

על פי הדיווחים, בכירים באתר "וואלה" זומנו לתת עדות בעקבות חשד לסיקור אוהד שנתן האתר לבני משפחת נתניהו, מה שפותח תיבה נוספת בתיק 4,000. מטעם ראש הממשלה נמסרה התגובה הבאה: "עוד טענה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה לא פעל לטובת אלוביץ' ובזק, לא עבור סיקור חיובי ולא עבור שום דבר אחר. בעוד שטענה כוזבת זו זוכה לכותרות ענק בתקשורת, כמעט שאין אזכור בתקשורת לפעולתם של עשרות חברי כנסת לטובת החוק לסגירת עיתון ישראל היום, תמורת סיקור אוהד ומלטף מנוני מוזס. איזו צביעות".

 

תגיות:פרשת בזקביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה