חדשות בעולם

"נקמה באסד": מיהם הילדים הסורים שהביעו תמיכה בצה"ל?

בתמונות שהופצו בסוריה נראים חבורת ילדים מהכפר נבל הסורי כשהם מניפים שלט תמיכה בעברית. "נא לתקוף עוד בסוריה, נקמה לרצח ילדינו", נכתב. "אוהבים את ד"ר אדי כהן"

  • כ"ח שבט התשע"ח
ילדים סורים מניפים שלט: "נא לתקוף עוד בסוריה" (צילום: תקשורת ערבית)ילדים סורים מניפים שלט: "נא לתקוף עוד בסוריה" (צילום: תקשורת ערבית)
אא

בצל ההתרחשויות בימים האחרונים בצפון והתקיפה של צה"ל בסוריה, ביממה האחרונה הופצו בסוריה תמונות בהם נראים ילדים בעיירה כפר נבל שבמחוז אידלב כשהם אוחזים בשלטי תמיכה בישראל. השלטים קוראים לישראל לתקוף עוד מטרות של צבא אסד. "נא לתקוף עוד בסוריה, נקמה לרצח ילדינו על ידי אסד", נכתב בשלט שהחזיקו הילדים. "אנחנו הסורים בשלום. אוהבים את ד"ר אדי כהן התומך".

המזרחן ד"ר כהן הוא יו"ר פורום קדם וחוקר לענייני מזרח תיכון. לאחרונה הוא התעמת עם הבכיר הסורי סלאח קיראטה המקורב לנשיא אסד בראיון שהעניק לרשת "אל ג'זירה" הערבית. מאוחר יותר כתב כהן בחשבון הפייסבוק שלו: "תודה לעם הסורי אשר מעריך את ההסברה שלי בתקשורת הערבית למען סוריה חופשית ומשוחררת משלטונו של הדיקטטור אסד".

בראיון ההוא תקף ד"ר כהן את הפלסטינים כשאמר: "הם הבעיה של העולם הערבי. רק מנצלים אותם. תמכו בסדאם חוסיין, לוקחים כסף מהסעודים ואז תומכים באסד. הם המיטו חורבן על ירדן ומשתפים פעולה עם איראן. המנהיגים הפלסטינים לא רוצים מדינה פלסטינית כי אחרי שהיא תקום כבר לא יהיה להם במה לסחור". בעקבות הדברים האלה איים המראיין: "תשתוק כהן, נהרוג אותך כמו שהרגנו את המרגל אלי כהן".

תגיות:אסדסוריהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה