חדשות בארץ

משפחת החיילת שניצלה מהלינץ’: "ברוך השם שנגמר כך. מודים לעם ישראל על הדאגה"

לאחר הלינץ' בג'נין, שבו התוקפו שני חיילים שנכנסו בטעות לג'נין וניצלו בנס - משפחת החיילת, תושבת נצרת עילית, שנפצעה באורח קל, מודה לעם ישראל על הדאגה לבתה, ואומרת "ברוך השם שזה נגמר כך"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחר הלינץ' בג'נין, שבו התוקפו שני חיילים שנכנסו בטעות לג'נין וניצלו בנס - משפחת החיילת, תושבת נצרת עילית, שנפצעה באורח קל, מודה לעם ישראל על הדאגה לבתה, ואומרת "ברוך השם שזה נגמר כך".

את הדברים אמרה אמה של החיילת לראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, ששוחח עמה באריכות לאחר התקרית המפחידה שבמהלכה הותקפה בתה על ידי המון פלסטיני זועם. "דיברתי עם אמא שלה, שאלתי אותה מה שלומה. הבנתי שהיא עברה הרבה בדיקות על מנת שנראה מה קורה איתה", כך התבטא פלוט במהלך ביקורו בבית החולים. 

לדבריו היא עברה טראומה קשה מאוד, וביקשה מהתקשורת שלא להתראיין ולכבד את הפרטיות שלה. רופאה החליט להשאירה בבית החולים לימים ספורים, ולדברי פלוט ההערכה היא שהיא תשתחרר בקרוב. על פי הדיווח ב'מעריב', "האמא נסערת מאוד וכולם בלחץ על כל מה שקרה ומה שהיה יכול לקרות חס וחלילה", אמר פלוט והוסיף כי "בהזדמנות זו היא ביקשה להודות לכל עם ישראל על הדאגה לילדה שלה, וברוך השם שהכל נגמר כך. למשפחה אין טענות, רק שאלו מדוע אין שילוט מסודר שאומר שהם הגיעו לג'נין, והם מודים לכל עם ישראל על התמיכה".

תגיות:משפחהלינץ'נסג'ניןחיילת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה