חדשות בארץ

גוברת המתיחות בין סוריה לישראל; הרבנות התלוננה במשטרה על הסתה לרצח

משרד החוץ הסורי קורא לאו"ם לגנות את התקיפה האווירית במדינה, הפלסטיני שניסה לחדור ליישוב איתמר הסגיר את עצמו, והחמאס הפיץ כרוזים של הרב הראשי יצחק יוסף ורבנים נוספים. כל מה שצריך לדעת

הרב יצחק יוסף (צילום: פלאש 90)הרב יצחק יוסף (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

סוריה נגד ישראל, ולהפך: משרד החוץ הסורי קרא אתמול (רביעי) למועצת הביטחון של האו"ם לגנות את התקיפה הישראלית במדינה והזהיר מפני השלכות חמורות. "התקיפה היא המשך לגישתה התוקפנית והמסוכנת ותמיכתה בארגוני טרור חמושים", לשון ההודעה, זאת לאור הדיווחים כי חיל האוויר ישראלי תקף מכון מדעי המפתח נשק.

הפלסטיני שניסה לחדור לאיתמר והסגיר את עצמו: דובר צה"ל מסר כי פלסטיני החשוד בניסיון לחדור ליישוב איתמר שבשומרון בשבוע שעבר במטרה לבצע פיגוע הסגיר עצמו אתמול (רביעי) לידי המנהל האזרחי. הוא הועבר לתחקור. כזכור, חשוד נוסף נלכד בסמוך ליישוב ביום ראשון שעבר, כשהוא לבוש מדים.

תלונה במשטרה נגד הסתה לרצח הרב יוסף: הרבנות הראשית הגישה אתמול תלונה למשטרת ישראל, זאת בעקבות איומים והסתה לרצח כנגד הרב הראשי, יצחק יוסף. לאחרונה נחשף כרוז על ידי הזרוע הצבאית של חמאס, בו מוצגת תמונתו לצד ח"כ גליק ורבנים נוספים.

 

חוץ

ממשלת גרמניה הבאה תתנגד להתנחלויות: ארבעה חודשים לאחר הבחירות בגרמניה, השמרנים בראשות אנגלה מרקל הגיעו להסכם עם הסוציאל-דמוקרטים בראשות מרטין שולץ, שביקר בעבר את יחסה של ישראל לעזה. לפי הדיווחים, שולץ יתמנה לשר החוץ. הממשלה אמורה להתנגד לבנייה בהתנחלויות בטענה שהיא מנוגדת למשפט הבינלאומי.

עוד הרוגים בדמשק: 23 אזרחים, בהם חמישה ילדים, נהרגו בתקיפה אווירית סמוך לדמשק. הארגון הסורי לזכויות אדם טוען כי נפצעו 15 בני אדם נוספים ואילו 20 אזרחים נוספים נפצעו בתקיפות במזרח המדינה.

באיראן מאיימים על ישראל: דובר משרד החוץ האיראני ברהם קסאמי אמר אתמול כי "ההתנגדות לא תרשה לישות הציוני לפתוח במלחמה חדשה. לדבריו, "הישות הציונית מלאה בשנאה עמוקה כלפי ההתנגדות והאומה האסלאמית, אולם היא לא תעז לפתוח במלחמה בעזה כיוון שהיא תנחל תבוסה מוחצת. התיאום בין שליטי סעודיה לאויב הציוני והדיון על פתיחת מלחמה בעזה הם במסגרת לוחמה פסיכולוגית".

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. עליה תירשם בטמפרטורות. רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון.

שישי: מעונן חלקית. עדיין חם ויבש מהרגיל לעונה.

שבת: מעונן בעננות בגובה רב. הטמפרטורות יעלו ויהיה חם ויבש מהרגיל לעונה. שרב במישור החוף והשפלה.

ראשון: הטמפרטורות ירדו, אך יישארו גבוהות מהרגיל.

תגיות:מתיחותסוריהישראלכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה