חדשות בעולם

אל תנסו בבית: חוקרים הצמיחו שיער באמצעות רכיב הצ’יפס של מקדונלד’ס

קבוצת חוקרים יפנית, שניסתה את המחקר על עכברים, טוענת כי הטכנולוגיה שכוללת כימיקל שמונע קפיצת שמן בצ'יפס של חברת המזון המהיר, תביא למהפכה בתחום ההתקרחות. עורך המחקר: "מצאנו שיטה ממשית להתחדשות השיער"

  • כ"א שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

קבוצת חוקרים יפנית טוענת כי הצליחה לייצר זקיקי שיער בעכברים תוך מספר ימים, זאת באמצעות טכנולוגיה שכוללת מרכיב מוזר במיוחד. על פי הצוות, נמצאה שיטה לצמיחת שיער, זאת באמצעות אחד החומרים שנמצאים בתוך הצ'יפס של חברת מקדונל'ס. כיצד זה ייתכן? ובכן, השימוש בכימיקל הוכיח לקבוצת החוקרים כי צמיחת השיער עולה בקצב מדהים. מתברר כי התוסף לטיגון הצ'יפס סייע לתהליך הכימי שהוביל להתחדשות הזקיקים. 

בכתבה שהתפרסמה בתקשורת הזרה טען הפרופסור גונג'י פוקודה, מרצה באוניברסיטת יוקוהומה: "הסוד שאפשר לנו להרבות את זקיקי השיער ולייצר אותם בהמוניות היה במצע הכימי שנתנו לתאי הגזע. זה בעצם הסוד שאפשר את פריצת הדרך. השתמשנו בכימיקל של 'מקדונלד'ס שאפשר חדירה טובה יותר של חמצן לתערובת". עוד הוסיף הפרופסור, כי השיטה הוכיחה שניתן לייצר להצמיח כמות גדולה של שיער אצל עכברים קרחים באופן די מפתיע. 

"האפשרות לייצר שיער מחדש היא התקדמות מדהימה. אחת הדרכים לשימורו הייתה שיטה ביולוגית. עד כה הכישלון היה בייצור המוני של שיער חדש. מצאנו שיטה ממשית להתחדשות השיער", סיכם פוקודה. "כשהזרקנו את תאי הגזע לעכברים, צמח המון שיער חדש, שיערות שחורות ובריאות. אנחנו מקווים שהשיטה החדשה שלנו תייצר מהפכה בתחום שיחזור שיער אצל אנשים קרחים. מה שאפשר לנו באופן מפתיע לייצר זאת היה הכימיקל שמונע קפיצת שמן. במקדולנד'ס משתמשים בו לצ'יפס".

תגיות:מקדונל´סצמיחת שיער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה