מעניין

במקום מספרים, ’שבת שלום’: ההפתעה שחיכתה לתושב תל אביב על שעון המים

תושב תל אביב בשם גיל מלמד, פרסם לאחרונה פוסט טעון במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שספקית שירות המים של העיר 'מי אביבים', ביקשה ממנו לבצע בדיקה למד המים - בשבת

אא

תושב תל אביב בשם גיל מלמד, פרסם לאחרונה פוסט טעון במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שספקית שירות המים של העיר 'מי אביבים', ביקשה ממנו לבצע בדיקה למד המים - בשבת. 

מלמד סגר את כל הברזים בדירה שלו ורץ למד המים כדי לבדוק האומנם יש בעיה והמספרים ממשיכים לרוץ, אולם להפתעתו גילה כי במקום מספרים מופיעים המילים 'שבת שלום' על צג המד. "כן, בדיוק מה שקראתם: מדי המים האלקטרוניים שומרים שבת", כתב מלמד בפוסט שהפך עד מהרה לויראלי. "במקום ספרות או חיווי של צריכת מים, מה שכתוב על כל מדי המים האלקטרוניים זה 'שבת שלום'. ובמילים פשוטות, מי שרוצה לבדוק את צריכת המים שלו בשבת, צריך להמתין למוצ"ש או ליום ראשון".

הראש הישראלי המתוחכם מיד חשב שהוא 'עלה' על פירצה מסוימת, ועשרות גולשים טענו כי צריך לבדוק את הנושא שכן ייתכן מאוד שאין צורך לשלם על המים שבהם השתמשנו במהלך השבת. אלא שעד מהרה התברר כי מדובר בטענת סרק, ושמד המים עובד כרגיל גם בשבת אך ההבדל היחידי הוא שהוא אינו מציג את הספרות במהלך השבת. 

לדברי ספקית המים, מדובר במדים 'כשרים' מיוחדים שמותקנים על פי בקשת הלקוח, ומודדים את המים גם בשבת - אך באופן מכני. בצאת השבת, מוצגת המדידה המדויקת. 

תגיות:כשרשבת שלוםמד מים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה