חדשות בארץ

ככה מרבים אהבת חינם: נתקל בתמונה שזעזעה אותו, ולא נשאר אדיש

איך מרבים באהבת חינם? הסיפור שלפניכם הולך ללמד דבר או שניים על האופן שבו אנחנו צריכים להתייחס לכל מיני 'מקרים קשים' שאנחנו נתקלים בהם, בפרט כשהדבר נוגע לקשישים שכבר אינם יכולים לעזור לעצמם

רס"ר ארז הרוש רס"ר ארז הרוש
אא

איך מרבים באהבת חינם? הסיפור שלפניכם הולך ללמד דבר או שניים על האופן שבו אנחנו צריכים להתייחס לכל מיני 'מקרים קשים' שאנחנו נתקלים בהם, בפרט כשהדבר נוגע לקשישים שכבר אינם יכולים לעזור לעצמם. 

הכל התחיל לפני כשבועיים, כאשר השוטר ארז הרוש נתקל בפוסט עם תמונה שזעזעה אותו במיוחד. בתמונה נראתה דירתם המוזנחת והמזוהמת של זוג קשישים מירושלים, שחיים בתנאים שהם מתחת לכל דמיון. גולשים רבים הגיבו על הפוסט המזעזע, אך הרוש החליט לעשות מעשה: כשהוא מלווה בשוטרים מיחידתו, ניגשו השניים לדירה וביקשו את רשות בני הזוג לעשות קצת סדר במקום ולהביא את הדירה למקום שראוי למגורי אנוש. 

"הכל הם הביאו ולהכל דאגו", סיפרה האישה המאושרת בראיון ל'רשת 13'. "תבוא עליהם הברכה. עד עכשיו אני רצתי והיה לי כוח לעשות דברים, ועכשיו הידיים שלי כבר לא עובדות והרגליים שלי לא נושאות וזה מה שקרה. ולבקש מאנשים אני לא יודעת", סיפרה בהתרגשות. 

 

"ראיתי מראות מחרידים. חולדות וזבל שנערם פה במשך 8-10 שנים"

לדבריה, מצבם ידוע לרשויות הרווחה מזה שנים ספורות, אך למרות זאת הם לא קיבלו שום הצעה לסיוע. "הם היו כאן, כתבו יפה על הנייר ובזה זה נגמר", משחזרת האישה. 

הרוש וחבריו נחרדו ממה שראו בדירה, אך עד מהרה הביאו אותה למצב אחר לחלוטין. "ראיתי מראות מחרידים וקשים. צואה בכל מקום, מזרונים קרועים, חולדות ועכברים שרצים בכל הבית וזבל שנערם פה במשך 8-10 שנים", סיפר הרוש בראיון לעודד בן עמי, לצד התמונות המזעזעות שנראו בסרטון של לפני השיפוץ. 

הרוש נרתם ובעזרת המשטרה, הצבא ועוד הרבה אנשים טובים ששמעו על המקרה והגיעו לתת יד - השבוע הושלם השיפוץ, ובני הזוג נכנסו בחזרה לדירתם החדשה כשהם נרגשים ומתקשים להסתיר את רחשי התודה שלהם. "שיפצו את השירותים, עשו לי מקלחון שאוכל להתקלח. והחלק הכי חשוב - חדר מיטות... תראי, תראי איזה מיטות שיש כאן. למלכה בטח אין כאלה מיטות. אין מילים לתאר את מה שהוא עשה לי, הוא החייה את נפשי", מתרגשת האישה ומברכת את הרוש. "שיישאר בחור כארז, ויהיה לו הכוח לעזור לכל מי שהוא יכול. זו אהבת חינם", סיכמה. 

תגיות:שיפוץשוטרקשישיםדירהחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה