חדשות בארץ

יצא לחופשה של חודש מהצבא, וחזר אחרי 11 שנה

לאחרונה גזר בית הדין הצבאי בפיקוד צפון ארבעה וחצי חודשי מאסר בפועל, על חייל בודד שערק מהשירות למשך 11 שנה, לאחר שקיבל חופשה מיוחדת שתוכננה לחודש בלבד

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

זה אולי המקרה הכי הזוי שבית הדין הצבאי נתקל בו אי פעם: חייל בשם טוראי י' שערק מהצבא, לא פחות ולא יותר, ל-11 שנה. טוראי י' ביקש וקיבל את החופשה ה'מיוחדת' שמגיעה כמעט לכל חייל בודד כמותו, שהשאיר את הוריו בצרפת והגיע לשרת בארץ. 

החופשה ניתנה לו במהלך השירות ביחידה הקרבית, אליה התגייס מיד לאחר שסיים את מסלול הטירונות. החופשה המיוחדת ניתנה לו לחודש ימים, אך י' כאמור החליט להאריך אותה ל-11 שנה. מה גרם לזה? "כשהגעתי לצרפת גיליתי שאבא שלי מובטל ושהמשפחה שלי במשבר כלכלי קשה", הסביר. "הייתי חייב לעזור להם,  עבדתי בעבודות מזדמנות כדי להרוויח כסף ולעזור להם קצת", אמר. 

במשפטו שנערך לאחרונה בבית הדין הצבאי, טען טוראי י' כי גם מצבה הנפשי של אמו לא נתן לו מבחינה מצפונית לעזוב אותה כך. עם הזמן נישא י' והפך לאבא ולאחרונה החליטה המשפחה הצעירה לעשות עלייה לארץ, אך כבר בשדה התעופה נעצר י' על ידי גורמים צבאיים. כתב האישום שהוגד נגדו בפיקוד צפון האשים אותו בעריקות, ובית הדין החליט לגזור עליו ארבעה וחצי חודשי מאסר בפועל.

תגיות:חיילחופשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה