חדשות בארץ

פיגוע נמנע בהר חברון; הרב שמואל אליהו משיב לליברמן

"הוא מתנהג כאילו הצבא של אבא שלו" נאמר על דברי שר הביטחון בנוגע לשירות משותף, פיגוע נמנע בהר חברון, ומזג האוויר ממשיך להיות נעים. כל מה שצריך לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

הרב שמואל אליהו משיב לליברמן: הרב שמואל אליהו אמר בכנס העולמי למשפט עברי בירושלים כי דברי שר הביטחון אביגדור ליברמן בנוגע לשירות צבאי משותף הם "חוצפה". "הוא מתנהג כאילו הצבא של אבא שלו", אמר והוסיף כי קיימת מלחמה בין הציונות הדתית לבין צה"ל. עוד הוסיף: "הרמטכ"ל איזינקוט מותח את החבל איתנו והוא צריך להבין שחבל מתוח יכול לבסוף להיקרע".

פיגוע נמנע בהר חברון: כוח צה"ל מנע אתמול (רביעי) פיגוע סמוך להתנחלות נגוהות (הר חברון). כוח מהחטיבה המרחבית "יהודה" עצר פלסטיני סמוך ליישוב. הוא לבוש במעיל צבאי ועליו סכין ומפה של ההתנחלות. בהמשך הוא הועבר לחקירה.

אושרה התוספת בקצבאות הנכות: מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית של שר העבודה והרווחה חיים כץ לפיה יעלו קצבאות הנכות. כץ: "זהו שלב נוסף בדרך להגדיל את קצבת הנכות לשכר מינימום. הפיכת הסכמות להסכם זו תורה שלמה, ההצמדה לא הייתה קיימת אם לא היינו עומדים על זה. המסע יגמר כשהנכים יקבלו שכר מינימום".
 

חוץ

מתי גרמניה תעביר את השגרירות לירושלים? שר החוץ הגרמני זיגמר גבריאל אמר בנאומו בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי כי ארצו "ממתינה ליום שבו תוכל להעביר את שגרירותה לירושלים, אך זה יקרה כשיהיו שתי מדינות וכשתהיה בירה במזרח ירושלים למדינה הפלסטינית". עוד הוסיף: "יש תסכול גובר באירופה לגבי פעולותיה של ישראל".

הגבלת תנועה ליד שגרירות פולין: מושל מחוז ורשה שבפולין הודיע היום כי יגביל את תנועת כלי הרכב בקרבת השגרירות בבירה, זאת על מנת למנוע הפגנות הימים הקיצוני במקום. החשש עלה בעקבות "חוק השואה" הפולני האוסר על כינוי מחנות ההשמדה בתקופת השואה "מחנות פולנים". ההגבלה תישאר בתוקף עד יום שני.

מסמכים מסווגים של ממשלת אוסטרליה בחנות יד 2: מאות מסמכים ומסווגים של ממשלת אוסטרליה נמצאו בארוניות תיוק נעולות שנמכרו בחנות יד שנייה. הארוניות נמכרו כשהן נעולות וללא המפתחות שלהן. במשך כמה חודשים נותרו הארוניות נעולות עד שאדם השתמש במקדחה כדי לפתוח אותן, שם הוא גילה מסמכים כמו דו"ח על המשטרה הפדרלית האוסטרלית, תכניות הגנה במזרח התיכון, מודיעין על שכנותיה של אוסטרליה ועוד.

 

מזג האוויר

היום: מזג האוויר יהיה נאה, עם עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

שישי: נאה, עם עלייה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

שבת: נאה עד מעונן חלקית. תחול עליה נוספת בטמפרטורות, ייעשה יבש וחם מהרגיל לעונה.

ראשון: מעונן חלקית. מזג האוויר יוסיף להיות יבש וחם מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחברוןאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה