חדשות בארץ

"טירוף אחז הבוקר ברם כהן": התגובות החריפות של חברי הכנסת למנהל בית הספר

תגובות חריפות ברשת בעקבות דבריו של רם כהן, מנהל בית הספר 'תיכונט' בתל אביב, שהצדיק את התנהגותה של הנערה הפלסטינית עאהד תמימי באומרו כי היא 'גיבורה'. "הטירוף אחז הבוקר ברם כהן. זה אינו המחנך שאני מכירה ומעריכה, הוא חצה היום קו אדום, בוהק ומסוכן", דברי ח"כ איילת נחמיאס ורבין

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

תגובות חריפות ברשת בעקבות דבריו של רם כהן, מנהל בית הספר 'תיכונט' בתל אביב, שהצדיק את התנהגותה של הנערה הפלסטינית עאהד תמימי באומרו כי היא 'גיבורה'. 

ח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו' אמר התבטא ואמר כי "כהן מוזמן ליישם על עצמו את ההמלצה שלו, גם עבור האמירה האחרונה שלו וגם עבור כל ההבלים שהוציא בשנים האחרונות. אסור שהמנהל הזה ימשיך לכהן במשרה הקשורה לחינוך ילדים. על שר החינוך נפתלי בנט לפעול לשלילת תעודת ההוראה של האיש הזה, באופן מיידי".

לדברים הצטרפה גם ח"כ איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני, שאמרה כי "הטירוף אחז הבוקר ברם כהן. זה אינו המחנך שאני מכירה ומעריכה, הוא חצה היום קו אדום, בוהק ומסוכן. יש הבדל ענק בין הזכות וגם הצורך החיוני בדמוקרטיה - לבקר את הממשלה ומדיניותה, לבין אידיאליזציה של אויבים. גם אם מדובר בנערה מתולתלת ו'תמימה' למראה, לא יכול להיות שמחנך בישראל יבטא הערצה כזאת כלפיה, במקום לחזק את החיילים שלנו שהתנהגו למופת".

נחמיאס ורבין ממשיכה ואומרת כי כעת הכדור נמצא בידיים של משרד החינוך ועיריית תל אביב, והם אלו שחייבים "לקרוא לרם כהן לקבל החלטה מושכלת לגבי המשמעות של פעילות מחנכים ברשתות החברתיות,  כי "הפייסבוק עבור מחנכים בישראל אינו לגמרי טריטוריה פרטית שלהם, ויש חוט ערכי מקשר בין מה שהם מנחילים לתלמידים שלהם לבין מה שהם כותבים ברשתות החברתיות - והם חייבים להיות אחראיים למה שנכתב".

תגיות:תגובותתל אביבעאהד תמימימנהל בית ספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה