בריאות ותזונה

שיער חלק תוך שעה ובאופן טבעי: שתי מסכות שיעשו לכן את היום

הרשת מוצפת במסכות 'קסם' שמבטיחות לנו הרים וגבעות, אולם צריך לזכור שלא על כולן הכל עובד. כדי למצוא את הנוסחה שמתאימה לך, וכל עוד הדבר אינו מזיק כמובן - יש לעשות ניסוי וטעייה. אני כבר ניסיתי, ומה איתכן?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרשת מוצפת במסכות 'קסם' שמבטיחות לנו הרים וגבעות, אולם צריך לזכור שלא על כולן הכל עובד. כדי למצוא את הנוסחה שמתאימה לך, וכל עוד הדבר אינו מזיק כמובן - יש לעשות ניסוי וטעייה (יש אומרים ניסוי ותהייה). שני ה'ניסויים' שלפניכם הם האהובים ביותר עליי, וכבר הוכיחו את עצמם יותר מדי פעמים כדי שאטיל בהם ספק. 

נכון, אמנם תמיד יהיו כאלו שיטענו שאין להשוות בינה לבין החלקה כימית או החלקת קראטין שטוענת לשיקום השיער - אולם על כך יש לי שני דברים לומר: 

1) החלקת הקרטין האחרונה (תרתי משמע) שעשיתי הוכחה כגרועה במיוחד, ולא די שלא החזיקה מעמד אף לחודש היא גם גרמה לי לנשירת שיער גדולה. 

2) אין כמו לדעת שהשיער שלך חלק כתוצאה מחומרים טבעיים שאינם פוגמים באיכות השערה ואינם מקצרים את חייה, אז הרווח הוא גדול מן ההפסד איך שלא מסתכלים על זה. 

המסכות הללו מיועדות לנשים בעלות שיער שאינו מאוד מתולתל, אלא נוטה להיות גלי.

 

מסכת בננה ודבש להחלקת השיער 

הרכיבים שתצטרכו: בננה אחת מעוכה, דבש לפי הצורך, חצי מיכל יוגורט טבעי, שתי כפיות שמן זית (לשיער ארוך יש להכפיל את הכמות).

אופן ההכנה: ערבבו את כל החומרים יחדיו לעיסה אחידה, ומרחו אותה על השיער החל מהקרקפת ומטה. לאחר מכן, כסו היטב את השיער במגבת והישארו כך למשך שעה. יש לשטוף היטב את השיער במים בלבד, ללא שמפו ולייבש בעזרת פאן. 

מסכה זו לא רק מיישרת ומחליקה את השערה, אלא אף מרככת אותה מאוד ועושה אותה משיית. 

 

מסכת חלב להחלקת השיער

למסכה זו תצטרכו כוס חלב ושתי ביצים שמעורבבים היטב זה בזה, עד לקבלת תערובת אחידה שאותה תמרחו על השיער למשך 15 דקות. ברגע שהמסכה מתייבשת, צריכים לסחוט את הנוזלים ולעטוף את השיער במגבת למשך שעה. כעבור שעה יש לשטוף היטב במים ולחפוף את השיער בשמפו. 

הערה חשובה: בשתי המסכות, התוצאה שמתקבלת היא טבעית ולכן לא תקבלו שיער לגמרי חלק אבל הוא בהחלט יהיה חלק יותר מהשיער הטבעי שלכן. 

תגיות:שיערחלקטיפוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה