חדשות בריאות

לא תאמינו מה גילו מדענים מאמריקה על ה...פופקורן

בעוד רוב האנשים חושבים כי הפופקורן מזיק לנו, התוצאות של מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת סקרנטון בפנסילבניה - הולכות להפתיע אתכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יותר ויותר אנחנו מגלים עוד מחקרים שחושפים אמיתויות שונות על המזון שאנחנו צורכים. בעוד רוב האנשים חושבים כי הפופקורן מזיק לנו, התוצאות של מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת סקרנטון בפנסילבניה - הולכות להפתיע אתכם. 

 מתברר כי כעת יש סיבה טובה להמשיך ולצרוך את החטיף האהוב - גם על בסיס יומי (אלא אם כן אתם מודאגים מבחינת הקלוריות). "צריכה של מנת פופקורן ליום, מספקת את הצריכה המומלצת לדגנים מלאים", מסבירים החוקרים. 

במחקר גילו החוקרים נוגד חמצון בשם פוליפנול שנמצא בפופקורן ברמות גבוהות - נלחם בסוגי סרטן שונים, מוריד את רמת הכולסטרול הרע בגוף, ומעולה נגד זיהומים. "מדובר בנוגד חמצון שנמצא באותן רמות גם בירקות ופירות שחיוניים ביותר לבריאות שלנו, אולם בפופקורן הוא אפילו עדיף היות וכאשר הוא מעורבב עם מים הוא פחות יעיל".

כידוע, פירות וירקות רבים מכילים מים, ולכן הפוליפנול שבפופקורן, לדברי החוקרים, מועיל יותר מזה של הפירות והירקות - אך גם כאן מסייגים החוקרים ואומרים כי "להשגת התוצאות הרצויות, יש לדלג על המלח, החמאה ושאר התוספות המזיקות של הפופקורן, ולהעדיף אותו כמות שהוא עם כמה שפחות שמן. אין ספק שזה יעשה טוב לא רק לספיגת הפוליפנול אלא גם לשמירה על ערכים תזונתיים מדויקים", לדבריהם. 

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ לקראת ZOOM ההשקה שיתקיים בתחילת השבוע הקרוב בהשתתפות הרה"ג זמיר כהן שליט"א. מספר המקומות מוגבל! לפרטים על המיזם לחצו כאן >> להצטרפות לקבוצת הווטסאפ לחצו כאן >>

 

הידברות שופס

ערכת המקדש

690לרכישה

מוצרים נוספים

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

ספר דניאל - הרב זמיר כהן

אוצר הסגולות - הרב יצחק בצרי

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

קופת צדקה יוקרתית

קופת צדקה לילדים

לכל המוצרים