חדשות בריאות

לא תאמינו מה גילו מדענים מאמריקה על ה...פופקורן

בעוד רוב האנשים חושבים כי הפופקורן מזיק לנו, התוצאות של מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת סקרנטון בפנסילבניה - הולכות להפתיע אתכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יותר ויותר אנחנו מגלים עוד מחקרים שחושפים אמיתויות שונות על המזון שאנחנו צורכים. בעוד רוב האנשים חושבים כי הפופקורן מזיק לנו, התוצאות של מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת סקרנטון בפנסילבניה - הולכות להפתיע אתכם. 

 מתברר כי כעת יש סיבה טובה להמשיך ולצרוך את החטיף האהוב - גם על בסיס יומי (אלא אם כן אתם מודאגים מבחינת הקלוריות). "צריכה של מנת פופקורן ליום, מספקת את הצריכה המומלצת לדגנים מלאים", מסבירים החוקרים. 

במחקר גילו החוקרים נוגד חמצון בשם פוליפנול שנמצא בפופקורן ברמות גבוהות - נלחם בסוגי סרטן שונים, מוריד את רמת הכולסטרול הרע בגוף, ומעולה נגד זיהומים. "מדובר בנוגד חמצון שנמצא באותן רמות גם בירקות ופירות שחיוניים ביותר לבריאות שלנו, אולם בפופקורן הוא אפילו עדיף היות וכאשר הוא מעורבב עם מים הוא פחות יעיל".

כידוע, פירות וירקות רבים מכילים מים, ולכן הפוליפנול שבפופקורן, לדברי החוקרים, מועיל יותר מזה של הפירות והירקות - אך גם כאן מסייגים החוקרים ואומרים כי "להשגת התוצאות הרצויות, יש לדלג על המלח, החמאה ושאר התוספות המזיקות של הפופקורן, ולהעדיף אותו כמות שהוא עם כמה שפחות שמן. אין ספק שזה יעשה טוב לא רק לספיגת הפוליפנול אלא גם לשמירה על ערכים תזונתיים מדויקים", לדבריהם. 

תגיות:פירות וירקותפופקורןפוליפנולספיגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה