חדשות בארץ

בעקבות הסערה: הצפות ברחבי הארץ, שיבושי תנועה קשים בכביש החוף

הסערה הגיעה, ואיתה שיבושי תנועה ברחבי הארץ: אזרחים פונו בגלל הצפות, ברק פגע בבית בגליל המערבי ופקקי ענק בכביש החוף בעקבות שלוליות. רק בשבת תחול עליה קלה בטמפרטורות

  • ט' שבט התשע"ח
הצפה בתל אביב יפו (צילום: פלאש 90)הצפה בתל אביב יפו (צילום: פלאש 90)
אא

הגשמים הרבים שיורדים הבוקר ברוב אזורי הארץ גרמו להצפות, בעיקר באזור הצפון, שם נרשמו סופות רעמים. כבישים רבים נחסמו החל משעות הבוקר וישנם שיבושי תנועה כבדים, המורגשים בעיקר באזור כביש החוף לכיוון דרום, בעיקר מחיפה ועד אזור ג'סר א-זרקא, זאת בעקבות שלוליות על הכביש. כמו כן, היציאה לכיבש 4 באזור בני ברק חסומה, וכך גם באזור מחלף מסובים לכיוון דרום. המשטרה הודיעה כי היא ממליצה לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. כמו כן, המשטרה מזהירה את הציבור וקוראת לו להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט. כמו כן, על הציבור להישמר מפני מאגרי מים שבהם קיימת סכנת היסחפות או טביעה. בעקבות מזג האוויר הסוער, במושב לימן שבגליל המערבי פרצה שריפה בעקבות פגיעת ברק בבית מגורים, אך איש לא נפגע. הצפות כבדות נרשמו גם באזור התעשיה בראשון לציון, שם נאלצו לפנות אזרחים בעקבות הצפה.

הטמפרטורות החזויות היום: בתל אביב מ-15 מעלות ביום עד 12 בלילה, בירושלים מ-9 עד 6 מעלות, בחיפה מ-12 עד 8, בטבריה מ-16 עד 11, ברמת הגולן מ-10 עד 7, בעין גדי מ-20 עד 14, ובאילת מ-19 מעלות ביום ועד 11 מעלות בלילה.

מחר ימשיך הגשם לרדת באזור הצפון ועד צפון הנגב. כמו כן צפויים סופות רעמים, ברד ורוחות, עם סכנה להצפות. הטמפרטורות ימשיכו לרדת. אתר החרמון יהיה סגור ביומיים הקרובים למבקרים, וייתכן שיירד שלג גם בהרי הצפון שגובהם מעל 900 מטר. בשבת הטמפרטורות יעלו מעט אך יהיו רגילות לעונה וביום ראשון תורגש עלייה נוספת במידות החום.

תגיות:מזג אווירהצפותכביש החוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה