המכתב שלא יישלח לעולם

חורף בפתח וצניעות בשטח

אם יש משהו ששווה את כל הסיבות בעולם שלא יהיה קיץ – זו הצניעות בחורף. ישתבח שמו לעד! הלוואי ככה ילכו כל השנה בנות ישראל! המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אני לא חובבת גדולה של החורף... כל הזמן קר לי, וצריך שמיכות ומעילים ומטריה. ואם שכחת מטריה בבית ואין לך מזל, סיכוי גדול שתחזרי הביתה סחוטה... בחורף גם רוב הזמן נמצאים בבית או במקומות מקורים, "פן יתפוס אותנו גשם"... אבל אם יש משהו ששווה את כל הסיבות בעולם שלא יהיה קיץ – זו הצניעות בחורף.
ישתבח שמו לעד!
הלוואי ככה ילכו כל השנה בנות ישראל!
זו התפילה שלי כל הזמן, וזה מה שאני מבקשת מבורא עולם על בנות ישראל. איזו צניעות! לא אומרת... תמיד ישנן הבנות שבשיא החורף ילכו לך עם גופיות, ואח"כ הן שבוע במיטה, חולות. אבל רוב הבנות הולכות צנוע, סגור. איזה כיף זה!

בנות, תבינו. אני יודעת שקשה לך הצניעות, שאת נלחמת בשיניים (או במחשבות). אבל זה לא יהיה אם לא תתחילי במשהו. אני יודעת שזה לא קל לך, ואת בסביבה לא תומכת (בלשון המעטה), או שקשה לך כי נולדת לסביבה דתיה והרגשת "חנוקה", ואת רואה את כל הבנות שהולכות חופשי ואת קינאת ונפלת בזה. ואת מצטערת על זה, אבל לא יכולה לחזור אחורה... 
אני מבינה אותך, וכל כך רוצה שתביני שהקושי שלך, והרצון שלך להתקדם ולהצליח – זה חייב להיות ממך! אבל הוא חייב להיות רצון חזק! הכי חזק שלך אי פעם. כי היצר הרע עובד שעות נוספות... זה הניסיון של הדור הזה. הוא לא יתן לך לנצח.
תילחמי! כמו שאת רוצה משהו ואת לא מוותרת עליו, לא משנה מי יעמוד בדרכך, את לא מוותרת – כך אל תוותרי על התורה של בורא עולם! אל תוותרי על הכבוד שלך, אל תוותרי על כל העתיד שלך ושל בעלך והילדים שלך. את רוצה ילדים טובים? מחונכים? צנועים? שיעשו לך נחת? תעשי נחת לבורא עולם! לא משנה בת כמה את. "במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד"... אם תחזרי בתשובה על המעשים ותתלבשי צנוע, בעזרת השם תזכי לילדים טובים וצנועים.

דעי לך, אישה שהולכת בחוסר צניעות היא חסרת אופי, לא משנה כמה היא מקובלת. את יודעת למה? כי מה זו פריצות? זה במילים אחרות: "אני צריכה יחס – תסתכלו עלי". הרי אישה יודעת שחוסר צניעות שלה משפיע על גבר... אז מה את עושה? את גוזלת! וגורמת לגברים לגזול! את יודעת למה? את לוקחת את המתנה הכי שמורה ביקום – הגוף שלך! שה' נתן לך כדי שתשמרי לבעלך... ואת פשוט גוזלת אותו ונותנת למישהו אחר! ואני עוד בכלל לא מדברת על איסור נגיעה... רק ראיה, ה' ירחם!
בנות, החורף בפתח.... זה הזמן לעבוד על האופי, הביטחון העצמי שלך וכמובן... זה מה שיביא את הצניעות שבך. כי אין דבר כזה לא יכולה. יש לא רוצה, יש קשה. אין לא יכולה! את בת ישראל! נולדת לזה, נולדת לעם היהודי! את צריכה להיות גאה בעצמך, תתחזקי! תראי לבנים שאת יותר מסתם גוף יפה. את נשמה יהודית טהורה וקדושה, שרוצה להתחזק ולהתקרב לבורא עולם. את יכולה הכל. אני מאמינה בכל אחת מכן, ויודעת שיש בכן הכוחות להצליח. אתן רק צריכות... לרצות!
"אין דבר העומד בפני הרצון".

זכרי – האופנה אולי משתנה לעיתים מזומנות, אולם אין אנו חייבים להיות צמודים לתכתיביה!

פריאל

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:צניעותחורףהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה