חדשות בעולם

סערה בארצות הברית: איים לפגוע בכתבי ה-CNN וביהודים, ונעצר

תושב מישיגן הודיע לחברת החדשות כי "אני בדרך אליכם. הצוות שלכם ימות בתוך כמה שעות", והזכיר את המילים "יהודים" ו"שחורים" בשיחה. המשטרה איתרה אותו והוא נעצר לפני שהספיק לממש את איומיו

  • ח' שבט התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מקרה מוזר בארצות הברית: צעיר תושב מישיגן נעצר בסוף השבוע בחשד שהתקשר עשרות פעמים למשרדי CNN ואיים להגיע למשרדים ולרצוח את העובדים. בנוסף, הוא השמיע קללות ואיומים נגד יהודים ושחורים. החשוד הוא ברנדון גריסמר המתגורר בעיר נובי. הוא מואשם כי התקשר למשרדים הראשיים של חברת החדשות באטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה במהלך חודש ינואר, כשחלק מהשיחות הוקלטו ותועדו. המשטרה איתרה אותו באמצעות מספר הטלפון שלו ועצרה אותו.

"אני נמצא בדרכי ברגע זה בכדי לירות למוות בצוות ,CNN .אני בא אליכם. CNN, אני יותר חכם מכם. יותר חזק מכם. יש לי יותר רובים מלכם. יותר כוח אדם. הצוות שלכם ימות בתוך כמה שעות", אמר להם והוסיף את המילים יהודים ושחורים בשיחה. במשטרה סירבו לפרט מה בדיוק אמר, אך סיפרו כי הזכיר את המושג "פייק ניוז" במהלך השיחה.

על פי כתב האישום, גריסמר הואשם ב"תקשורת בין מדינתית במטרה לסחוט ובאיומי פציעה" לאחר שהתקשר לפחות 22 פעמים לחברת החדשות. הוא שוחרר בערבות של 10,000 דולר ביום שישי האחרון. ב"וושינגטון פוסט" נכתב כי מדובר בנער בן 19 בסך הכל. בראיון לעיתון אמר אביו: "כל העניין הזה היה טעות. הוא לא באמת התכוון לשום דבר ממה שאמר. הוא לא ידע מה הוא אומר, הוא לא ידע את החומרה שבדבר. אין לנו רובים או משהו דומה. לנו אין וגם לו אין".

תגיות:ארצות הבריתCCN

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה