הפלה

מדהים: אחרי שנות ציפיה ארוכות - נפקדה בבן באותו חודש שבו תרמה למחלקת ’אמא’

לימור בת ה-29 מבני ברק, זכתה להיפקד בבן זכר אחרי שלוש שנות תפילות וסגולות - באותו חודש שבו ירד התשלום הראשון של התרומה שביצעה למחלקת אמא. קראו את סיפורה המדהים

אא

עד כמה מהיר יכול הקב"ה להיות כשאדם מבקש את הישועה שלו מצד אחד, אך עוזר לבניו באותו הדבר מהצד השני? לא תאמינו, אבל לימור בת ה-29 מבני ברק, זכתה להיפקד בבן זכר אחרי שלוש שנות תפילות וסגולות - באותו חודש שבו ירד התשלום הראשון של התרומה שביצעה למחלקת אמא.

על העשייה הענפה של המחלקה שמעה לימור בזכות אחותה שעובדת בארגון, ו'במקרה' קיבלה את שיחתם של בני זוג ששיוועו במשך שנים רבות להיפקד בילדים. "אחותי הייתה הראשונה לשמוע מהם את הבשורה הטובה, שמיד אחרי התרומה שלהם למחלקת 'אמא' הם נפקדו - וכשהיא סיפרה לי את זה, הבנתי שאין סיכוי שאני מבזבזת את הזמן. מיד קפצתי על זה".

לימור נשואה מזה שבע שנים (לבחור שהכירה, אגב, באתר ההכרויות 'שבע ברכות', מבית הידברות), וכבר כשנישאה זכתה להיפקד ולהביא לעולם תאומים מתוקים. לאחר תקופה, כשניסתה להביא ילדים נוספים - נתקלה בחומה בצורה. "עשיתי כמעט הכל. התפללתי על זה הרבה, נסעתי לקברות צדיקים, עשיתי כל מיני סגולות ואפילו לקחתי כדורים טבעיים, אבל במשך שלוש שנים, כלום לא קרה".

במהלך הזמן הזה הבינה לימור בינה לבין עצמה, שזה לא קורה סתם, ושהיא בעצם צריכה לעשות סוג של תיקון. "כשהתחתנתי, מיד נקלטתי להריון עם תאומים ובמשך שנתיים שלמות, לא הייתי מסוגלת להעריך את המתנה הזו כמו שצריך. בגלל שהייתי נורא עייפה ובסוג של מרתון רק סביב התאומים, באיזה שהוא מקום הרגשתי שאני גם קצת מתלוננת על המצב שלי ולא מספיק מעריכה את המתנה שבורא עולם נתן לי. הרגשתי שאני צריכה לתקן את זה ולתרום למחלקת אמא - כי זו בדיוק הישועה שאני מבקשת לעצמי להיפקד בה".

לימור החליטה לתרום סכום קבוע מדי חודש בחודשו, ו..."תאמינו או לא, באותו חודש שירד לי התשלום הראשון בכרטיס האשראי - נקלטתי להריון", היא מספרת לנו כיום כשפיה מסר אחד ויחיד: "רק אחרי שיולדים, לומדים להעריך את המתנה הזו שנקראת חיים. אמא שעומדת לפני הפלה לא מבינה איזה כוח יש לה בידיים, איזו זכות הקב"ה נתן לה בזה שבחר בה להביא חיים לעולם. בתור אחת שקיבלה את המתנה הזו בפעם הראשונה ולא ממש העריכה, אני יכולה לומר לכן שאחר כך מצפים לזה בצורה בלתי ניתנת לתיאור, ומהמקרים שאני שומעת - לא תמיד זוכים להזדמנות נוספת. אני ההוכחה לזה שלמרות שמאוד רציתי את ההריון הזה, לא קיבלתי אותו מיד והרגשתי אכזבה. אבל דווקא בזכות התרומה למחלקת 'אמא', אני מרגישה שנעשה כאן התיקון הנכון והמדויק בבחינת 'מידה כנגד מידה', שבזכותו ברוך השם, אני זוכה היום לחבוק בן נוסף - אח לשני התאומים המתוקים שלנו".

תגיות:הריון ולידהמחלקת אמא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה