חדשות בארץ

נתניהו ופנס מחזקים קשרים; ליברמן: "הרשימה המשותפת - נציגי ארגון טרור"

ראש הממשלה וסגן נשיא ארה"ב אכלו ארוחת ערב משותפת, שר הביטחון יוצא נגד ח"כ הערבים, והגשם חוזר אלינו. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא
חדשות
פנס ונתניהו העבירו מסרים בארוחת ערב משותפת: סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס ורעייתו קארן הגיעו אמש למעון ראש הממשלה בירושלים, שם קיימו הצדדים ארוחת ערב משותפת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו. "אני רוצה להביע את הערכת ישראל לנשיא טראמפ ולך על ההכרה בירושלים בבירתנו וגם על הנאום יוצא הדופן שלך בכנסת. זה היה ביטוי עוצמתי של הקשר בין המדינות ושל המחויבות שלכם לישראל", אמר נתניהו. "אני שותף לאמונה שלך שהמשטר באיראן ייפול בסופו של דבר ושהעם איראני יקבל את ההנהגה שלה הוא ראוי".

ליברמן מפרגן לפנס: שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב בחשבון הטוויטר שלו על סגן נשיא ארצות הברית כי הוא ריגש בנאומו והעביר מסר של תקווה לכל עמי האזור. עוד כתב כי חברי הרשימה המשותפת הוכיחו שוב כי הם נציגי ארגוני טרור בכנסת ישראל. "התנהגותם המבישה חשפה לעיני כל את חוסר הנאמנות שלהם למדינה וסמליה. רק אם ערביי ישראל יאפשרו לקולות אחרים לייצג אותם יהיה סיכוי לשלום אמת".

מכת הכלבת נמשכת: שלושה תנים נוספים נגועים בכלבת אותרו באזור הצפון. אחד מהם נלכד אמש בקיבוץ עין חרוד. שניים נוספים נמצאו באזור כפר רופין.

 

חוץ

סערה ציבורית בפולין בעקבות אירוע ניאו-נאצי: תוכנית תחקירים בפולין חשפה ניאו נאצים שחגגו את יום הולדתו של הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש, כשהם מבעירים כתובת אש בצורת צלב קרס. הדבר עורר סערה במדינה וראש הממשלה מורבייצקי גינה את האירוע. הרשויות פתחו בחקירה.

תושב ברזיל גר 22 שנה ב"ארמון חול": מרסיו מטוליאס הברזילאי מסכם 22 שנה של מגורים בארמון החול שלו במדינה, על החוף של ריו דה ז'ניירו. מטוליאס, המכונה "המלך", הצטלם עם עוברים ושבים כשכתר לראשו. "אנשים משלמים מחירים מופקעים כדי לגור מול הים. אני לא משלם חשבונות וחי פה טוב מאוד", סיפר ל-AFP, והוסיף כי הוא שופך מעט מים על קירות החול כדי להישמר מהחום באזור.

מישהו תורם? סוכנות הסיוע של האו"ם לפליטים פלסטינים (אונר"א) פתחה במבצע "חסר תקדים" לגיוס תרומות של מאות מיליוני דולרים, זאת בעקבות הקפאת הסיוע של ממשל טראמפ. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה ארצות הברית כי היא מקצצת כ-65 מיליון דולר מכספי הסיוע שנתנה לה.

 

מזג האוויר

היום: הגשם יירד לפרקים בצפון ובמרכז. משעות הצהריים הגשמים והרוחות ייחלשו בהדרגה. בחרמון יירד שלג.

רביעי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. גשמים קלים יירדו בצפון ובמרכז.

חמישי: גשם מקומי בצפון ובמרכז, ייתכן שיהיה מלווה בסופות רעמים יחידות. בדרום הארץ ייתכן גשם.

שישי: קר מהרגיל לעונה. גשמים יירדו מצפון הארץ ועד הנגב, והם יהיו מלווים בסופות רעמים. הרוחות יתחזקו.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמייק פנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה