חדשות בארץ

לידיעת הנוסעים: בקרוב ייאסר תשלום במזומן בתחבורה הציבורית

משרד התחבורה פתח במהלך שימנע את הצורך בשימוש במזומן בתחבורה הציבורית, וייאלץ את הנוסעים לטעון את הכרטיס בעצמם. יו"ר ועד עובדי אגד: "כל הנהגים מברכים על זה"

  • ו' שבט התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

משרד התחבורה פותח במהלך שימנע את הצורך בשימוש במזומן בתחבורה הציבורית, וייאלץ את הנוסעים לטעון את הכרטיס בעצמם, זאת מכיוון שהעיסוק בתשלום לנהג מאריך את זמן העלייה לאוטובוס, וגורם לעיכוב בנסיעה.

בכוונתו של משרד התחבורה לאסור תשלום מזומן באוטובוסים בירושלים על מנת לקצר את משך העלייה של ציבור הנוסעים לאוטובוס, כך דווח בגל"צ.

בעוד מספר שבועות יכנס המהלך בהדרגה, וכבר לפני העלייה לאוטובוס יצטרכו ציבור הנוסעים להיערך בהתאם כשכרטיס מוטען בנסיעות בידם. בתור התחלה תהיה אפשרות לרכוש חופשי יומי וכרטיס נסיעה חד כיווני, אולם לא יותר הטענת רב-קו. בהמשך תוגבל רכישת הכרטיסים.

נכון להיום ישנם קווים בודדים שאין בהם אפשרות לשלם לנהד במזומן, אולם מחוץ להם או בתוכם קיימות מכונות כרטוס המאפשרות זאת.

יש לציין כי ישנה אפשרות כיום להטעין את הרב קו באמצעות הטלפון החכם או לחילופין, באמצעות קורא כרטיסים למחשב הביתי אשר דרכו מתאפשרת הטענת הכרטיס.

לדברי יו"ר ועד עובדי אגד, קובי וחניש, מדובר במהלך מבורך: "כל הנהגים מברכים על זה, כי זה נותן להם שקט ונותן להם להתעסק בנהיגה נטו. הנהגים יהיו יותר סבלנים ויחכו עוד דקה בתחנה עד שכולם יעלו ואם איזה אחד רץ אליך, אז עוד דקה".

תגיות:אגדתחבורה צציבורית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה