חדשות בעולם

מטלטל: האחים נפגשו אחרי 30 שנות פירוד, ואז נחשף הסוד הגדול שסיפרה האם לפני מותה

לאחרונה קיבלה בחורה צעירה בשם קריסטינה הוסל מווושינגטון - את זעזוע חייה (אבל לטובה). קראו בפנים על הפגישה עם אחיה הביולוגי עמו לא התראתה במשך 30 שנה, ועל הסוד המשפחתי שהוא חלק עמה בפגישתם

האח לייל ברימןהאח לייל ברימן
אא

לאחרונה קיבלה בחורה צעירה בשם קריסטינה הוסל מווושינגטון - את זעזוע חייה. אמנם מאז שהיא ילדה היא ידעה שהיא מאומצת, אך רק כשהסתקרנה לגבי משפחתה הביולוגית והחלה לחקור אותה, הבינה שיש לה אח ביולוגי שמעולם לא שמעה עליו קודם לכן. היה זה כשהוסל כבר הפכה לאם צעירה בעצמה. "רציתי מאוד שלילדים שלי יהיו דודים ודודות, שיהיה להם הווי משפחתי", היא משחזרת את הטריגר שהביא אותה לעשות מאמצים ולחפש אחר שארי משפחתה. 

למרות הקשיים שבדרך, הוסל לא התייאשה וחיפושה הביא אותה בסופו של דבר אל אחיה הביולוגי - ג'יימס ברימן, שמתגורר עם משפחתו באריזונה. "כשקריסטינה יצרה איתי קשר, הייתי ממש ספקן אבל ככל שדיברנו יותר הבנתי שאנחנו באמת אחים. שנינו מאוד דומים אחד לשנייה באופי, וכשראיתי את תמונתה של קריסטינה, משהו פנימי ועמוק בתוכי מיד ידע שזה נכון. שהיא אחותי הביולוגית", משחזר ברימן. 

 

כשנפגשו, פנה ברימן לאחותו ואמר לה: "אני יודע שאת עוד לא ממש בשלה לגלות כל כך הרבה דברים בבת אחת, אבל אני חייב לגלות לך סוד שאני סוחב איתי כבר המון זמן", פתח לייל ואמר לאחותו המופתעת. "גדלתי עם אמנו הביולוגית ולא ידעתי את הסוד הזה עד שאמא נפטרה. על מיטת חוליה היא סיפרה לי שיש לנו עוד שתי אחיות תאומות, שנולדו בפלורידה בתחילת שנות ה-90 אך נמסרו לאימוץ. מאז שגיליתי את זה, הפכתי את העולם כדי למצוא אותן - אבל לא הצלחתי", סיפר לייל בעצב. 

ואז הבזיק במוחה של קריסטינה רעיון. הם עמדו זה לצד זו עם דפים בידיהם, והצטלמו עבור המדיות החברתיות עם שלטים שמספרים בקצרה את הסיפור שלהם. "נפגשנו אחרי 30 שנות פירוד", אמר השלט של קריסטינה. "עדיין מחפשים שתי אחיות תאומות שנולדו בפלורידה בסביבות מאי או אפריל 1992-1994", אמר השלט של לייל. 

שני השלטים עשו שמות ברשת, ומרגע שהועלו - הפכו לויראליים. ואז, שבועיים בלבד אחרי כן, קרה הבלתי יאומן והתמונה הגיעה לעיניהן של האחיות התאומות לורן ראת'רפורד ואשלי בו. "שתינו ידענו שאנחנו מאומצות, כבר בגיל צעיר. והדמיון בינינו לבין לייל וקריסטינה, היה כל כך ברור. החלטנו לפנות אליהם ולהיפגש".

התרגשות גדולה עמדה באוויר באותו מפגש מדהים, שבו כל הארבעה שמו לב לפרט אחד שקושר בין כולם: האף שאותו קיבלו מאמם הביולוגית. "לא יכולתי לבקש אחים מדהימים יותר", אמרה קריסטינה אחרי המפגש. "זה מדהים שלמרות הריחוק של כל השנים האלה, אנחנו מדברים, צוחקים ומבינים אחד את השני, כאילו גדלנו ביחד מאז ומעולם".

תגיות:אימוץאחיםנסביולוגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה