חדשות בעולם

הזוי: המשפחה טיפחה כלבים, אך התעללה בילדים

משטרת העיר פריס בקליפורניה דיווחה כי מצאה זוג כלבים מטופחים בבית מוזנח. הסיפור הזוועתי הגיע בעקבותיו: במקום נמצאו 13 ילדים בני שנתיים עד 29 כשהם קשורים למיטות, מוזנחים ורעבים ולאחר שנים בהן לא ראו רופא

  • ה' שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

משטרת העיר פריס בקליפורניה דיווחה בסוף השבוע כי הצליחה לחלץ זוג כלבים מבית מוזנח, אלא שמאחורי הסיפור הזה עומדת דרמה גדולה עוד יותר: לפי עדות השוטרים שהגיעו לדירה, נמצאו 13 ילדים כבולים בשלשלאות, כשהם מוזנחים ורעבים. הדבר יצר סערה גדולה בקליפורניה, לאחר שהתברר כי זוג ההורים נהג לטפח את הכלבים שלהם, להלביש אותם בבגדים מהודרים, בעוד שהילדים נותרו ללא מענה.

זוג הכלבים, האחד לבן והשני שחור, נמצאו במהלך הפשיטה המשטרתית אצל בני הזוג, שלהם 13 ילדים בני שנתיים עד 29. ששה מהם, אגב, הוחזקו בתנאי תת תזונה חמורה, כשהילד הבכור שקל 25 קילו בלבד. עוד נכתב, כי על הילדים נאסר לעשות שימוש בטלוויזיה או בטלפון. הילדים נמצאו קשורים למיטות שלהם, כשהם מכוסים בלכלוך וככל הנראה לא אכלו זמן רב. על פי ההערכות, ההורים נהגו להרעיב את הילדים כעונש. בנוסף, הם הניחו דברי מאפה חמים ואסרו עליהם לגעת בהם. הילדים לא זכו לטיפול רפואי במשך ארבע שנים ולא ראו רופא בחייהם. האב, דיוויד טורפין, הצליח להתחמק מהרשויות ולא להכניס את ילדיו למוסד לימודי משום שהוא רשם את ביתו כבית ספר פרטי. העדות על מצבם החמור של הילדים הגיעו בעקבות תיעוד שנכתב ביומן של הילדים. זאת הייתה הפעילות היחידה בה הילדים הורשו לעסוק.

בעקבות המצב, עיריית פריס כינסה מסיבת עיתונאים בה הסביר הדוברג'ו וארגו כי שני הכלבים היו במצב בריאותי מצוין ולבשו סוודרים שהגנו עליהם בעקבות מזג האוויר הקר במקום.

תגיות:כלביםטיפוחהתעללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה