חדשות בעולם

מרגש: כשמוישי הולצברג בירך ’ברוך שעשה לי נס במקום הזה’

שהוא נרגש ומלווה בראש הממשלה בנימין נתניהו, בסבו הרב שמעון רוזנברג ובאומנת ההודית שהצילה את חייו - מוישי הולצברג חזר לזירת הפיגוע שבה נרצחו הוריו גבריאל ורבקה ז"ל הי"ד, ועשה קידוש השם גדול כאשר בירך: "ברוך שעשה לי נס במקום הזה"

 מוישי הולצברג עם נתניהו והאומנת שהצילה את חייו (צילום: אבי אוחיון - לע"מ ) מוישי הולצברג עם נתניהו והאומנת שהצילה את חייו (צילום: אבי אוחיון - לע"מ )
אא

קידוש השם: מוישי הולצברג שהוריו גבריאל ורבקה הי"ד נרצחו בבית חב"ד במומבאי, ריגש היום אלפים כאשר במהלך נאומו לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני רוצה להודות לקב"ה בשם ומלכות", ומיד לאחר מכן בירך "ברוך שעשה לי נס במקום הזה". 

כשסיים את ברכתו, הגיש הולצברג לנתניהו יריעה מספר התורה שנמצא בזירת הטבח, כשהמילים 'אחרי מות קדושים' שנמצאו כשהן מחוררות מירי המחבלים - מקבלות כעת משמעות חזקה פי כמה. נתניהו בתגובה: "עם ישראל איתך לכל אורך הדרך".

נתניהו חיבק את מוישי והרעיף עליו חיבה גדולה ואף אמר בבדיחות כי הוא 'צריך להיות שר החוץ' - לאחר שמוישי הזמין אותו להצטרף אליו לביקור הבא שהוא מתכנן בהודו, לכשיחגוג את בר המצווה שלו. "ראש ממשלתי היקר, אני מודה לך על קיום ההבטחה. ברוך שומר הבטחתו למוישי, ומקיים", אמר בחיוך. 

את ביקורו חתם (תרתי משמע) ראש הממשלה בחתימה בספר האורחים של בית חב"ד, וכתב כך: "לבית חב"ד מומבאי: המשיכו במלאכת הקודש במצוות הרבי, להאיר אור ולדחוק חושך. להפיץ אהבת ישראל במקום זה ובכל מקום. לזכות הרב גבריאל ורבקי ז"ל. בנימין נתניהו".

 

תגיות:הוריםהודואסוןפיגועמוישי הולצברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה