חדשות בארץ

מפתיע: מה עושים בעלי מוגבלויות בארגון הביון?

ארגון הביון גייס לשורותיו בשנתיים האחרונות כ-100 עובדים בעלי מוגבלויות לאגפי המודיעין, מבצעים והטכנולוגיה. ראש המוסד: "הם ברכה למוסד ולעם ישראל"

  • א' שבט התשע"ח
ראש המוסד, יוסי כהן (צילום: פלאש 90)ראש המוסד, יוסי כהן (צילום: פלאש 90)
אא

בשנה האחרונה גויסו למוסד המודיעין 18 עובדים בעלי מוגבלויות, ונכון להיום מועסקים בארגון כ-100 אנשים בעלי מוגבלויות שונות. מדובר במספר חסר תקדים ביחס לארגוני ביון אחרים.

העובדים המגויסים משתלבים בכל האגפים והמקצועות שהמוסד להציע, החל בטכנולוגיה, מטה מבצעים, מודיעין וכלה בתמיכה בכוח הלוחם. בנוסף, הארגון הכניס לתפקידים מבצעיים נכי צה"ל שנפגעו בלחימה, ועל אף המגבלה הפיזית הם זוכים לשבחים על תפקודם.

ראש המוסד, יוסי כהן, הציג את המספרים בכנס השנתי של אגף הממונה על השכר באוצר, הינו אחראי אישית על המהפכה בה משולבים עובדים בעלי מוגבלויות בארגון. לפני כשנתיים התמנה לראשות הארגון, ומאז הנחה להגביר את כמות המתגייסים עם מוגבלויות.

"הם ברכה לארגון, למשפחות שלהם ולעם ישראל, ואנו ברכה להם", אמר כהן. "המוסד פועל יותר טוב מבעבר לשוויון הזדמנויות לכולם. בשנה האחרונה גויסו למוסד 18 בעלי מוגבלויות לא רק בגלל החוק, אלא כדי לקדם את ההבנה של עובדי המוסד שאנחנו משקפים ומשרתים גם את החברה הישראלית. זה עניין שמייצר ערך לעובדי המוסד. הם מבינים טוב יותר את העולם שסביבנו".

עוד הוסיף כהן: "הארגונים שמאתגרים אותנו הם טובים וחזקים, וגם הם מנסים כל העת — בדיוק כמונו — להשתפר. זה אתגר שמכריח אותנו לגייס אנשים מוכשרים ובעלי איכויות נדירות. אנחנו צריכים יזמים ופורצי דרך".

תגיות:יוסי כהןבעלי מוגבלויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה