חדשות בארץ

משפחתו של רזיאל שבח עלתה לקברו. אביו ספד: "התפלל למעננו, בני"

שבוע לאחר הפיגוע בחוות גלעד, בני המשפחה החלו בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו. גם ראש המועצה ספד: "מבטיח מעל הקבר – נפעל להסדרת המקום שכל כך אהבת"

  • כ"ט טבת התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שבוע לאחר הפיגוע הקשה בחוות גלעד, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל, עלו בני המשפחה לקברו ואמרו מזמורי תהילים. משה שבח, אביו, ספד מעל קברו ואמר: "התפלל למעננו בני, שראש הממשלה יפתח את לבו לבניין ארץ ישראל". ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "אני מבטיח לך כאן מעל הקבר שלך - נפעל להסדרת חוות גלעד שכל כך אהבת". עוד קודם לכן, בית משפחת שבח, כתב אחיו אלדן את האותיות הראשונות בספר התורה לעילוי נשמתו. את הספר תרם זאב הורביץ מברזיל.

במהלך הימים האחרונים הגיעו לבית משפחת שבח פוליטיקאים רבים. השר גלעד ארדן ציין במהלך השבעה: "יש הזדמנות היסטורית להסדיר מיד את חוות גלעד כיישוב ולהעביר מסר ברור למחבלים שהרצח לא רק שלא פגע בהתיישבות אלא חיזק אותה. אסור לנו להחמיץ אותה. אני מתנצל על כך שאת ההבנה מה צריך לעשות ואיך לחזק את חוות גלעד, את היישוב הנפלא עם התושבים היקרים, אנחנו נזכרים לעשות רק כשקורים אירועים כל כך קשים".

עוד הוסיף ארדן: "האמירה של שר הביטחון מיד אחרי הרצח, שאנחנו נסדיר את חוות גלעד, נהפוך אותו לישוב בארץ ישראל, ובעקבות הרצח יבואו עוד רבים וטובים להתגורר ולחזק את האחיזה שלנו בארץ ישראל - אין מסר יותר חזק מזה כלפי הרוצחים וכלפי הרשות הפלסטינית שהיא בעיני שותפה לרצח. נתמוך ביוזמה של שר הביטחון ונדרוש לאשר את ההצעה. להסיר כל מכשול משפטי או אחר, לאשר את חוות גלעד כישוב במדינת ישראל ולא רק חשמל ומים צריך לחבר לכאן אלא כבר לאשר עוד בניה. עוד תושבים זה המסר החזק ביותר כלפי הרוצחים השפלים".

תגיות:הרב רזיאל שבחפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה