חדשות בארץ

האם ותינוקה ניצלו בנס – כעת האם מחפשת את המציל המסתורי

אביטל טאובר שהתה ברכב עם תינוקה, כאשר לפתע הרכב החליק על הכביש הרטוב. נהג מונית הציל אותם, וכעת מנסה האם למצאו על מנת להודות לו על הצלת החיים

  • כ"ח טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אביטל טאובר שהתה ברכב עם תינוקה, כאשר לפתע הרכב החליק על הכביש הרטוב. נהג מונית הציל אותם, וכעת מנסה האם למצאו על מנת להודות לו על הצלת החיים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מתארת טאובר את האירוע הקשה שעבר עליה אמש, אשר בעקבותיו, על פי דבריה, קיבלה את חייה וחיי בנה במתנה. טאובר נסעה עם תינוקה הקטן כאשר בשעה 1:40 לפנות בוקר, בעודה על המחלף לכיוון ירושלים, רכבה החליק על הכביש הרטוב.

"עפתי לשוליים", סיפרה טאובר, "וחזרתי לאמצע הכביש. בנתיב האמצעי מבין השלושה, נעצר האוטו שלי כשהוא הפוך. אחרי השוק הראשוני, הבנתי בשבריר שניה שרכבים אחרים צפויים להתנגש בי חזיתית".

"בשלב זה צפרתי ביד אחת, בטירוף, וביד השניה חילצתי את התינוק", מתארת טאובר את רגעי הפחד, "לקחתי אותו ורצתי לשולי הכביש, כשהאוטו נשאר על הכביש בנתיב האמצעי. באותן שניות גורליות נעצר לידי נהג מונית שחלף שם באקראי, ותפס אותי שלא אתמוטט. שתבין את הסיטואציה - ירד גשם אדיר, אני עם תינוק קטנצ'יק, בן 5 חודשים, וצורחת בטירוף".

"בינתיים אני חושבת: רק שמישהו יזיז את האוטו, שלא יקרה משהו רע, ואכן אותו נהג - מלאך, אני קוראת לו - סיכן את עצמו, רץ לאמצע הכביש, נכנס לאוטו והזיז אותו לשוליים, כשכל רגע מכוניות כמעט מתנגשות בו".

"לכן", מסבירה טאובר, "אני מחפשת את הנהג הזה, כדי להודות לו. בבקשה, תעזרו לי למצוא אותו, את האיש המדהים הזה שהיה האיש הנכון, בזמן הפחות נכון...", סיימה בהתרגשות לא לפני שציינה למי מגיעה התודה האמיתית: "טוב להודות לה'!".

תגיות:אמאנסתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה