חדשות בעולם

נתניהו זכה לקבלת פנים מרשימה בדלהי

יותר ממאה חיילים הגיעו לטקס המרשים בארמון הנשיאות. ראש הממשלה לווה בפרשים, התקבל בחמימות על ידי ראש הממשלה ואמר: "שחר של עידן חדש בין המדינות. הביקור יביא לצמיחה, שלום והתקדמות בין העמים"

  • כ"ח טבת התשע"ח
(צילום: לע’’מ)(צילום: לע’’מ)
אא

טקס קבלת פנים מרשים נערך הבוקר (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בארמון הנשיאות בדלהי. ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, קיבל את פניו של ראש הממשלה הישראלי כשהוא לווה בפרשים. יותר ממאה חיילים הגיעו לטקס המרשים בארמון הנשיאות. נתניהו אמר: "זהו שחר של עידן חדש בחברות הנפלאה בין הודו לישראל. זה החל בביקור ההיסטורי של ראש הממשלה מודי בישראל, שיצר התלהבות, ונמשך כאן. הביקור יעזור להמשיך לטפח את החברות שלנו, יביא לצמיחה, לשלום ולהתקדמות בין שני העמים". לאחר הטקס המרשים השתתף נתניהו בטקס הנחת זר לכבודו של גנדי, ורשם בספר האורחים: "כל כך הרבה יופי ופשטות לכבוד האב המייסד של הודו המודרנית, אחד המנהיגים הרוחניים הגדולים בעולם".

(צילום: לע''מ)(צילום: לע''מ)

זהו ביקור רשמי של נתניהו בהודו, במליאת 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטים בין המדינות ומספר חודשים לאחר ביקור ראש הממשלה הודו נרנדרה בישראל. הצדדים צפויים לחתום על תשעה הסכמים משותפים, בין היתר בנושא תעופה, הסייבר, תחום האנרגיה והתעופה – זאת כחלק מהחלטת ממשלה להשקיע 240 מיליון שקל בשנתיים הקרובות בקידום היחסים עם הודו בשורה של תחומים. ראש הממשלה ורעייתו ישתתפו בטקס לזכר הפיגוע בבית חב"ד וכן בטקס נוסף לזכר הפיגוע במלון טאג' פאלאס.

נתניהו יהיה ראש הממשלה השני שיבקר בהודו והראשון מאז אריאל שרון ב -2003, חצי שנה אחרי שנשיא הודו, נרנדרה מודי, ביקר בישראל.

תגיות:ביבי נתניהוהודו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה