סלבס בהתחזקות

שלומי שבת: "התחנה המשמעותית בחיי היא ההתקרבות לבורא עולם. זה הדבר האמיתי"

בראיון מרגש שהעניק הזמר שלומי שבת לאחרונה, היוצר המוערך מדבר על התחנות המשמעותיות בחייו: דמותו של אביו אברהם ז"ל ממנו קיבל השראה גדולה, אחיו משה ז"ל שנפטר לפני שנה, החיים בארה"ב והתחנה המשמעותית מכולן לדבריו - ההתקרבות שלו לבורא עולם ש"זה הדבר האמיתי"

שלומי שבת שלומי שבת
אא

בראיון מרגש שהעניק הזמר שלומי שבת ל'מעריב', היוצר המוערך מדבר על תחנות משמעותיות בחייו, שהשאירו בו חותם. בין היתר התייחס שבת לדמותו של אביו אברהם ז"ל, ש"היה תחנה משמעותית מאוד בחיי", לדבריו. "היו לנו עליות ומורדות, אבל בשנים האחרונות זכיתי להחזיר לו על הכל. אני חושב שבשל רבגוניותו הרבה, שקיבלתי ממנו בכמויות תודה לאל, אז יצא שהמון אנשים בארץ מרגישים כאילו הכירו אותו אישית מהסיפורים הרבים שלי עליו. 

הוא נפטר בשנת 2012, ואני לא מאמין שעברו כבר שש שנים. אני כל כך מתגעגע אליו".

בתוך כך הזכיר הזמר גם את אחיו משה ז"ל, שנפטר לפני שנה בגיל צעיר.  "הטרגדיה שעברתי עם משה פשוט קרעה אותי, ואני לא מצליח להתאושש. אני כותב ודומע. הייתה תחנה אחת, ונהיו שתיים", אמר. 

את התחנה הבאה שלו, המגורים בארה"ב, מתאר שבת כ"תקופה מורכבת בחיי", ומסביר כי "ימים רעים באמריקה אם ימים רעים מאוד. שם, כשאתה רעב, אתה באמת רעב. רואים לך את הצלעות. היו גם ימים טובים ולכן זו תקופה מורכבת".

המוטיב שהכי חוזר על עצמו לאורך הראיון הוא הקשר של שבת עם בורא עולם, וההודיה על כל צעד ושעל. כך למשל מודה הזמר על סוג הקהל שמאזין לשיריו. "אצלנו בתעשייה ידוע שככל שיותר ילדים מעריצים אותך, שומעים ואוהבים אותך - כך יש לך סיכוי לשרוד יותר שנים למעלה. בורא עולם נתן לי מתנה גדולה והיא קהל צעיר", הוא אומר תוך שהוא מודה על כך. 

ורגע לפני סיום הראיון, הוא לא שוכח לציין את התחנה ה'אחרונה', שהיא בעצם הראשונה בחשיבות. "לוחצים עלי לסיים, אז כמובן התחנה האחרונה שהיא הראשונה והכבירה מכולן - היא ההתקרבות שלי לבורא עולם. זה הדבר האמיתי", חותם שבת. 

תגיות:דתשלומי שבתרוחניותשבתהתקרבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה