חדשות בארץ

סוף טוב: המאבטח שנדקר בתחנה המרכזית שוחרר מבית החולים

אחרי תקופה ארוכה, אשר אלמליח עוזב את בית החולים שערי צדק: "במצב כללי טוב מאוד, עובר לשיקום". גרושתו: "לבוקר הזה חיכיתי, בתפילות קורעות שערי שמיים"

  • כ"ז טבת התשע"ח
זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי תקופה ארוכה בה שהה בבית החולים שערי צדק בירושלים, ולראשונה מאז פיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בירושלים, המאבטח אשר אלמליח שב לביתו. "שמחים לבשר לבשר כי אשר, המאבטח מהתחנה המרכזית, משתחרר היום במצב כללי טוב מאוד ועובר לשיקום להתחזקות פיזית . אשר מבקש לשמור על פרטיותו", נמסר מבית החולים.

"לבוקר הזה חיכיתי, בדמעות ותפילות קורעות שערי שמיים. תודה משפחה, חברים, עם ישראל יקר", כתבה גרושתו חלי בן הרוש בעמוד הפייסבוק שלה והוסיפה: "תודה על התפילות שלכם. יצאנו לשיקום. אשר, אני גאה בך". כזכור, במהלך התקופה ידע מצבו הבריאותי של אלמליח עליות וירידות. באחת הפעמים דווח על הידרדרות במצבו, אך מאוחר יותר דיווח בית החולים על הטבה משמעותית.

כזכור, לפני יותר משבועיים הושג כתב אישום נגד יאסין אבו אלקרעה, המחבל שדקר את אלמליח בן ה-46 בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים. על פי כתב האישום, המניע לניסיון לרצח היה הצהרתו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לפיה הכיר בירושלים כבירת ישראל. אלקרעה החליט לרצוח מספר יהודים בירושלים, להיהרג ולהפוך לשהאיד. לשיטתו, הדבר נעשה כדי "להגן על ירושלים ומסגד אל-אקצה". עוד קודם לכן בדקה המשטרה את הפעילות של המחבל ברשתות החברתיות. לאחר הצהרת טראמפ הוא כתב: "ירושלים היא בלב, בעיניים ובדם. נשבעתי להחיות את אדמתה". בלילה שלפני הפיגוע העלה אלקרעה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט נוסף בו כתב: "למען אלוהים קמנו, שואפים להניף את הדגל, להחזיר לדת את תפארתה, להחזיר לאל אקצא את תפארתו, שדמנו יישפך. דמנו זול למען המולדת וירושלים ואל - אקצא".

 

תגיות:פיגוע דקירהאשר אלמליחשחרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה