חדשות בארץ

מצמרר: סרטון נדיר של הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע בחוות גלעד

סרטון ישן ונדיר מראה את הרב רזיאל שבח רוקד כאשר כל העיניים נשואות אליו. הרגשות מתעצמים כאשר במעגל נמצא גם סרן אליאב גלמן ז"ל. 2 בחורים צעירים, שמחים ורוקדים בקדושה ובטהרה, אשר אינם עמנו עוד

  • כ"ד טבת התשע"ח
אא

הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בשומרון, למד בישיבת תורת חיים, ובסרטון שצולם במסיבת חנוכה, בנווה דקלים, בשנת התשס"ד (2004) רואים את הרב רזיאל שבח רוקד במרכז המעגל, כשעיני התלמידים נשואות אליו. סרטון המראה את גודל עוצמתו וחיותו של האיש שנגדעו חייו על ידי המרצחים.  

בהתבוננות עמוקה יותר בסרטון אפשר לגלות דבר מצמרר: בין הרוקדים בחולצה כחולה נמצא רב סרן אליאב גלמן ז"ל, שאף הוא למד בישיבה, ולימים - קצין שנרצח בפיגוע קשה בצומת גוש עציון ב 24.02.2016. אליאב ז"ל היה בדרך לביתו, ראה מחבל, רץ לעברו, ונורה באופן טראגי דווקא על ידי לוחם צה"ל. חודשיים לאחר מותו נולד לו בן, שכמובן גדל ללא אביו.

בסרטון הישן הזה ישנה שמחה ועצב המשתמשים בערבוביה לעיני המתבונן. התרגשות ודמע על שני בחורים צעירים, עולצים ורוקדים באותו מעגל, אחד באמצע ואחד בצד, שלצערנו - אינם עמנו עוד.

מנכ"ל מוסדות תורת החיים, איתן אלפרט התייחס לסרטון:"הצפייה בסרטון מייסרת. כל כך קשה לראות את שני בוגרי ישיבתנו הי"ד, שמחים ורוקדים בקדושה ובטהרה. כל מי שהכיר את הרב רזיאל זוכר את החיוך הענק שלו. הרב רזיאל השרה המון קדושה ושמחה ורוגע בישיבה ובקהילתנו כולה. מי יתן לנו תמורתו?"

תגיות:ריקודהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה