חדשות בארץ

האיש שהכעיס את תושבות בני ברק: נלכד "גנב העגלות"

המשטרה הודיעה כי בתום חקירה מאומצת הצליחה ללכוד את מי שחשוד בגניבת עשרות עגלות מהאזור: תושב שכונת פרדס כץ, בן 75. גם לכם נעלמה עגלה? כך תוכלו לקבל אותה

  • כ"ד טבת התשע"ח
העגלות שנגנבו (צילום: דוברות המשטרה)העגלות שנגנבו (צילום: דוברות המשטרה)
אא

משטרת ישראל הודיעה כי בתום חקירה מאומצת הצליחה ללכוד אמש את מי שכונה "גנב העגלות" בבני ברק. להפתעתה של המשטרה, מדובר תושב שכונת פרדס כץ, בן 75, החשוד בגניבת עשרות עגלות ילדים. מתברר כי במהלך חודש דצמבר התקבלו במשטרת ישראל מספר תלונות על גניבות עגלות ילדים מאזור עיר התורה והחסידות. על פי החשד, עשרות עגלות שהונחו בחדרי מדרגות של בניני מגורים נגנבו על ידי אותו אדם. במשטרה העריכו כי שווי העגלות נע בין מאות לאלפי שקלים, ופתחה בחקירה סמויה על מנת ללכוד אותו.

כאמור, היום דיווחו במשטרה כי נעשה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וכן נאספו ממצאים שהובילו לאיתור זהותו של החשוד. אמש הגיעה המשטרה לביתו של החשוד בפרדס כץ, שם אותרו 11 עגלות ילדים. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת דן, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. במשטרה בודקים כעת האם היה מעורב במקרים נוספים של גניבות. משמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תאפשר למי שנגנבה או נעלמה לו עגלה לקבלה תוך הצגת מסמכים מזהים ולאחר הגשת תלונה. כמו כן, המשטרה ממליצה להורים לנקוט באמצעי זהירות ולהקפיד על קשירת העגלות".

סיפור גניבת העגלות החל לתפוס כותרות בשבועות האחרונים, כשנשים רבות מהמגזר החרדי, הגרות באזור בני ברק, דיווחו על היעלמות העגלות שלהן. הדבר הפך לתופעה, כשהתברר כי עשרות עגלות נעלמו מחדרי מדרגות באזור.

תגיות:בני ברקמשטרהגנבעגלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה