חדשות בעולם

בני זוג חוו ונדליזם לאחר אימוץ שעשו. תגובת ילדיהם הביולוגיים - כובשת כעת את הרשת

כשמשפחת הוליס מאילינוי שבארה"ב החליטה לאמץ שתי ילדות צעירות שהוריהן ויתרו עליהן כיוון שהן נולדו עם תסמונת דאון, כל הבית שלהם הושחת בלילה אחד. אז החליטו שני הילדים הביולוגיים להפיץ סרטון שזכה כבר ללמעלה ממיליון צפיות, ולא בכדי

בעיגול: שני הבנים הביולוגיים של בני הזוג הוליס, שהצליחו לכבוש את הרשת בעיגול: שני הבנים הביולוגיים של בני הזוג הוליס, שהצליחו לכבוש את הרשת
אא

כשהורים מוותרים על הילדים שלהם, ואין זה משנה מאיזו סיבה, תמיד יהיו אנשים שיהיו מוכנים לאמץ אותם ולספק להם עתיד מזהיר ומאושר. אולם כשזה מגיע לילדים עם תסמונת דאון, לצערנו לא כולם מבינים את זה בצורה כזו, ולא כולם מסוגלים להבין שגם לילדים האלו יש וצריך להיות מקום בלב העולם.

כשמשפחת הוליס מאילינוי שבארה"ב החליטה לאמץ שתי ילדות צעירות שהוריהן ויתרו עליהן כיוון שהן נולדו עם תסמונת דאון, כל הבית שלהם הושחת בלילה אחד. 

לאן הוליס ובעלה כבר היו שני בנים ביולוגיים כשהחליטו לעזור לבנות היתומות ולהעניק להן בית חדש ואוהב, אך את לזוועה שנאלצו להתמודד עמה זמן קצר לאחר מכן - אף אחד לא יכול היה להכין אותם. "כשהתעוררנו בבוקר ויצאנו החוצה, ראינו שכל הקירות החיצוניים של הבית מרוססים בצבעים שונים ובמילים כמו 'מפגר' ועלבונות אחרים", משחזרים בני הזוג המתוסכלים. "בכל פעם שבני נוער עוברים ליד הבית שלנו הם צועקים 'הנה הבית של המפגרות', ואני מחזיקה את עצמי שלא להתפרץ עליהם בכל פעם מחדש", אומרת אן. 

כשסאת החוויות השליליות התמלאה, אפילו שני הילדים הביולוגיים של משפחת הוליס, שהיו אז בני שש ושבע, לא יכלו יותר לשבת בשקט והחליטו לעשות מעשה. הם התיישבו וכתבו מסרים מחזקים על דפים לבנים אותם הציגו מול המצלמה, כדי שכל העולם יראה וילמד ש"אפשר לשנות את העולם, אם מחליפים בורות, חוסר סובלנות ושנאת חינם - באהבה, תקווה וכבוד הדדי", הם כותבים. 

עד כה זכה הסרטון של שני הילדים המתוקים ללמעלה ממיליון צפיות, וכפי שזה נראה בתגובות שהם מקבלים - לא קשה להבין מדוע. "איזה סוג של אנשים יכול לרסס הודעות שנאה כלפי משפחה שמאמצת ילדים עם צרכים מיוחדים? זה פשוט משגע אותי", כתבה האחת. "אתם צריכים להיות גאים בעצמכם שאתם מגנים על האחיות שלכם, גם אם הן לא ממש בשר ודם שלכם. יש לי נכות ואני שונא את המילה הזו, במיוחד כאשר אנשים לא מבינים כמה זה כואב. כל הכבוד לכם", כתבה תגובה אחרת.

תגיות:משפחהאימוץילדיםונדליזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה