חדשות בארץ

כאוס ברחבי הארץ: שיבושים קשים ברכבת ישראל בשל עומס יתר

שיבושים קשים נרשמו הערב (ד') בתחנות הרכבת בארץ, לאחר שרכבת נתקעה במשך שעתיים בתחנת תל אביב אוניברסיטה. "חיילת התעלפה בתוך הקרון מרוב עומס, זה פשוט לא נורמאלי", סיפר אחד מהנוסעים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיבושים קשים נרשמו הערב (ד') בתחנות הרכבת בארץ, לאחר שרכבת נתקעה במשך שעתיים בתחנת תל אביב אוניברסיטה. בשל התקלה, עשרות נוסעים ממתינים ברציפים כבר למעלה משעתיים ומתלוננים על עומס בלתי נתפש. מהנהלת הרכבת נמסרי כי התקלה נפתרה והעיכוב יימשך מספר דקות, אולם הנוסעים בשטח מדווחים על מצב אחר לגמרי: המתנה של כשעתיים על הרציף ונסיעות שנמשכו נצח.

ה'פקק' על המסילה נוצר כאשר הרכבת התקועה נעצרה במסילה שאין לה חלופה, וכל הרכבות שהגיעו מכיוון מזרח, נאלצו להמתין אף הן. בשעה 17:15 לערך הודיעה הנהלת הרכבת כי התקלה סודרה, אולם סרטונים רבים שתועדו בשטח והועלו לרשתות החברתיות - הראו תמונת מצב אחרת. מיילים שנשלחו בדואר האדום של ווינט דיווחו כי  העיכוב נמשך כשעתיים "בנסיעה שאמורה הייתה להיות שגרתית".

נוסע אחר סיפר כי "באחת התחנות דחסו נכה לתוך קרון נכים, וכשניסו לדחוס עוד אחד אחריו - הוא לא הצליח לעלות. הייתה גם בחורה עם עגלת תינוק שחיכתה לעוד רכבת, גם שם היה באלאגן. חיילת התעלפה בתוך הקרון מרוב עומס, זה פשוט לא נורמאלי", סיכם עד הראייה. 

כאמור, הרכבת התקועה פונתה וכעת מנסה הנהלת הרכבת לחזור לתנועה כסדר

תגיות:עומסרכבתכאוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה