מעניין

איש אקדמיה תורכי: "אני מדען, ונוח תקשר עם בנו במכשיר סלולרי לפני המבול"

עד לאן הבורות יכולה להגיע: איש אקדמיה תורכי טוען כי נוח תיקשר עם בנו לפני המבול - באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. מה ש'עצוב' הוא שהוא ממש לא צוחק

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בורות שכזו: זה לא דבר חדש שהרשת מוצפת בתאוריות שטותיות על בריאת העולם ועל המתרחש מאז ועד היום, כפי שהשתלשלות העניינים מופיעה במקורותינו. אולם כשהתאוריות מגיעות מצד אנשים שטוענים כי הם 'אנשי אקדמיה' שמבססים את התאוריות שלהם על שיקולים רציונאליים, הדבר מגוחך אפילו פי כמה. 

הבדיחה התורנית שעולה כיום לכותרות היא התבטאותו של מרצה תורכי בשם יאבוז אורנק מאוניברסיטת איסנטבול, שטוען כעת כי בתיבה, נוח תקשר עם בנו באמצעות הטלפון הסלולרי כשהיו השניים רחוקים זה מזה. לדבריו, "בקוראן כתוב שהיו גלים ענקיים בגובה 300-400 מטר, ובנו של נוח נמצא מחוץ לתיבה ורחוב מאביו - אך השניים דיברו ביניהם". כשנשאל המרצה ה'דגול' כיצד הם דיברו ביניהם השיב מבלי להתבלבל או לצחוק: "אנחנו מאמינים שנוח תקשר עם בנו באמצעות הטלפון הסלולרי".

"אני מדען, ואני מדבר על מדע", אמר כדי לחזק את דבריו, ואף הוסיף כי נוח בנה את הספינה מלוחות פלדה והשתמש לצורך כך באנרגיה גרעינית. ועל זה נאמר - ברוך שלא עשני גוי. 

צפו בסרטון המסביר את סיפור תיבת נוח, ושמחו על כך שאתם קרובים לאמיתה - התורה הקדושה שלנו:

 

תגיות:תקשורתתיבהטורקיהנוחאקדמיהטענות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה