חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: האם צה"ל קיבל התראה לפני הפיגוע?

פעילים באזור חוות גלעד קראו לרמטכ"ל להחזיר את המחסומים בעקבות התראות קודמות, האו"ם יוצא נגד גירוש המסתננים, והטמפרטורות עדיין גבוהות מהרגיל. כל מה שצריך לדעת

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

חדשות

פעילים בחוות גלעד קראו לרמטכ"ל להחזיר את המחסומים: במהלך ביקור הרמטכ"ל הבוקר (רביעי) בזירת הפיגוע בסמוך לחוות גלעד הגיעו פעילי "עוצמה יהודית" וקראו לעברו קריאות. "אייזנקוט למה זה מגיע לנו?", "תחזירו את המחסומים", "התרענו מראש למה לא חסמתם את שכם", אמרו. קצינים שהיו במקום הרחיקו את הפעילים מהשטח. מנכ"ל עוצמה יהודית צבי סוכות: "רק שלשום התרענו בפני צה"ל כי מזה מספר ימים מסתובב מחבל חמוש בגזרה. העובדה שיהודי כמעט נרצח לפני שבוע בסמוך למקום הפיגוע אמש והצבא לא הקים כבר אז מחסומים מסביב לשכם מלמדת על ההפקרות הבטחונית באזור ואנו דורשים מאייזנקוט להחזיר את המחסומים הקבועים באזור". אלמנתו של הרב יחיאל שבח הודיעה כי הוא ביקש להיקבר בבית העלמין חוות גלעד. להרחבה, לחצו כאן.

האו"ם נגד גירוש המסתננים: האו"ם גינה אתמול (שלישי) את תכנית ממשלת ישראל לגירוש אלפי מהגרים למדינה שלישית וקרא לה לבטל אותה. התכנית כוללת גירוש של 38 אלף מסתננים מאריתריאה וסודאן. הם אמורים לעבור לאוגנדה ורואנדה. במסגרת התכנית המדינה תעביר 35 אלף שקל למי שיתפנה מרצון.

כביש החוף נחסם לתנועה: המשטרה הודיעה הבוקר (רביעי) על חסימת כביש 2 לתנועה. החסימה בוצעה ממחלף רשפון לכיוון דרום בגלל כתם שמן. הציבור יופנה לדרכים חלופיות.

 

חוץ

טראמפ יעבור בדיקה רפואית: הבית הלבן מסר כי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יעבור בדיקה רפואית מקיפה חמישי. טראמפ, 71, ייבדק לראשונה מאז נכנס לתפקיד.

רעידת אדמה בהונדורס: רעידת אדמה חזקה בעוצמה 7.8 הורגשה בים הקריבי באזור צפון הונדורס. המכון הגיאולוגי של ארצות הברית פרסם את ההודעה ואזהרת מפני צונאמי פורסמה באזור.

אסון מפולות בוץ בקליפורניה: לפחות 13 בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) במפולות בוץ בדרום קליפורניה. עשרות אנשים נזקקו ונגרם נזק רב לרכוש באזור. במחלקת הכבאות של מחוז סנטה ברברה אמרו כי התושבים התבקשו להתפנות לפני האירוע, אך רק מעטים מהם שמעו להוראות.

 

מזג האוויר

היום: ללא שינוי ניכר בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה. מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית.

חמישי: עליה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית.

שישי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול ירידה קלה בטמפרטורות.

שבת: נאה עם עלייה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:פיגוע יריכותרות ב-60 שניותהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה