סלבס בהתחזקות

עידן עמדי: "הבנתי שאני צריך לאהוב את אלוקים באמת, כדי שיהיה נוכח יותר בחיי"

הזמר והיוצר עידן עמדי שמתחזק ברוחניותו בשנים האחרונות, מדבר על העבודה הרוחנית האמיתית - מעבר לדברים החשובים שכל בעל תשובה מקבל על עצמו כמו שמירת שבת, כשרות ותפילין

עידן עמדי (צילום: יח"צ)עידן עמדי (צילום: יח"צ)
אא

הזמר והיוצר עידן עמדי שמתחזק ברוחניותו בשנים האחרונות, מדבר על העבודה הרוחנית האמיתית - מעבר לדברים החשובים שכל בעל תשובה מקבל על עצמו כמו שמירת שבת, כשרות ותפילין. "שנת 2015 הייתה השנה הכי משמעותית בחיים שלי. באותה שנה הבנתי שאני צריך לאהוב את אלוקים באמת כדי שיהיה נוכח יותר בחיים שלי. אני שומר שבת כבר כמה שנים, אבל הבנתי שהדבר החשוב והעיקרי זה העבודה על המידות שלך - בעיקר על הגאווה וההתנהלות עם הכעס. 

"המקצוע הזה מביא איתו הרבה ניסיונות, בעגה הדתית. סיטואציות שאלה לא רגיל לפגוש בחיים הרגילים - כמו למשל התנהלות מול כסף. לדעת לסרב כשמציעים לך סכוי כסף גדולים, קמפיינים של אופנה, תכשיטים במותג איטלקי, פסטיגלים. השאיפה שלי היא לא לנסוע במרצדס או במחלקה ראשונה אלא לשיר פסקול שאני אהיה גאה בו עוד 50 שנה", הוא מסביר ומוסיף כי על רקע השיקולים הללו, "הרבה פעמים החברים הקרובים או המשפחה אומרים שאני פראייר".

כזכור, אשתקד העניק עמדי ראיון נוסף לאתר 'מאקו' ובו דיבר על החיבור העמוק שלו ללימוד הגמרא - אותה הוא משלב בסדר לימוד קבוע כפעם-פעמיים בשבוע. "אני שנים בתוך זה", אמר אז כשנשאל מהו הטריגר שהביא אותו להתחזקות. "יש לי אח חרדי שחזר בתשובה לפני יותר מעשור, וגם אני התחלתי להתעניין ביהדות אחרי שקראתי ספר של הרב לאו - שהביא אותי לחקר הדרך הזו".

קידוש זה משהו שתמיד הונהג בביתם, ולמסורת משקל חשוב בערכים שהוקנו להם במשפחה. ערכים שלדבריו, כבר כמעט נשכחו מאיתנו כחברה. "יש לי חברים ובני משפחה שכבר לא חיים בארץ, והקפיטליזם והמודרניזציה שוחקים את הערכים. אבל אני עדיין מאמין שיש ליהודים תפקיד, והוא לעשות טוב בעולם", סיכם. 

תגיות:התחזקותזמרשבתעידן עמדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה