ספרים

מבוא לספר מפתחות לחיים

אין זה סוד שאחד הנושאים הכאובים ביותר בחייהם של רבים בדורנו, הוא משבר הנישואין. בישראל, זוג אחד מכל שלשה זוגות נשואים עושה את דרכו לבית הדין. והרי יש זוגות רבים שסובלים ואינם מגיעים לבית-הדין מסיבות שונות. כמה אם-כן חיים בשלום ובאושר אמיתי עם בן/ בת זוגם?

אא

אין זה סוד שאחד הנושאים הכאובים ביותר בחייהם של רבים בדורנו, הוא משבר הנישואין. בישראל, זוג אחד מכל שלשה זוגות נשואים עושה את דרכו לבית הדין. והרי יש זוגות רבים שסובלים ואינם מגיעים לבית-הדין מסיבות שונות. כמה אם-כן חיים בשלום ובאושר אמיתי עם בן/בת זוגם?

ניתן לדון ולהעלות סיבות שונות בניסיון לברר את הגורמים למשבר זה, אך אין ספק שהגורם המרכזי נעוץ בהבנה המוטעית של מהות הזוגיות על פי התכנית המקורית בבריאה, ושל חיי השותפות בנישואין.

שהרי ברור שאם שנים ינסו להתמקם במשבצת השייכת לאחד מהם, אין שום סיכוי שיצליחו ואף יגיעו מן הסתם לריב ולסכסוך. כיצד אם כן יצרה החכמה העליונה מצב בו שני בני אדם ינהלו בית אחד? האם אין הכשלון צפוי מראש?

בפרקים שלפנינו נתבונן יחד בתכנית האלקית לחיי שותפות נפלאים בנישואין.

לימוד אשר יוכיח כי בניגוד לתחושת רבים כי הכשלון הוא המצב הטבעי בחיי הנישואין, וההצלחה היא הבלתי טבעית, האמת היא כי חיי נישואין מוצלחים ומאושרים הם המצב הטבעי בחיי הנישואין. ובלבד שבני הזוג יבנו את מערכת השותפות שביניהם על פי התכנית האלקית לפיה כל אחד יעמוד ברווח במשבצתו, ישב בנחת על כסאו וינהל בשלוה את ממשלתו, מתוך שותפות הדדית היוצרת השלמה ושלימות.

תגיות:מפתחות לחייםהרב זמיר כהןזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה