חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: איזו עיר החליטה לא לפתוח עסקים בשבת?

חברי המועצה ביטלו את הדיון על חוק העזר העירוני, כוחות הביטחון עצרו הלילה עשרה מבוקשים, וטראמפ יודיע על קיצוץ הסיוע לפקיסטן. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

עירית בת ים לא תפתח עסקים בשבת: חברי מועצת עיריית בת ים החליטו לבטל את הדיון במסגרת חוק העזר העירוני לפתיחת מרכולים בשבת. את ההצעה העלתה חברת אופוזיציה בעיר מסיעת מרץ, אך כעת כאמור היא תבוטל.

חיל האוויר שוב תקף בעזה: חיל האוויר תקף הלילה (בין רביעי לחמישי) תשתיות טרור באמצעות מטוסי קרב. דובר צה"ל מסר: "צה"ל ימשיך וינקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו מעל ומתחת לקרקע לסיכול ניסיונות פגיעה בתושבי מדינת ישראל. אנו ערוכים ומוכנים למגוון תרחישים ונפעל מול כל ניסיון להפר את הריבונות הישראלית".

כוחות הביטחון עצרו עשרה מבוקשים: כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל עצרו הלילה עשרה מבוקשים בחשד שהיו מעורבים בפעילות טרור, טרור עממי והפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. כולם הועברו לחקירה.

 

חוץ

טראמפ מקצץ התקציב לפקיסטן: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי להודיע היום על קיצוץ הסיוע למדינת פקיסטן, זאת בטענה שהמדינה תומכת בטרור. טראמפ צפוי להודיע על כך בפני הקונגרס, לאחר שמוקדם יותר השבוע תקף את המדינה.

מטוסים רוסים הופצצו בסוריה: שבעה מטוסים של הצבא הרוסי הופצצו בבסיס צבאי בסוריה, זאת במהלך תקיפה אווירית של כוחות המורדים.

דעאש נגד חמאס: שלוחת ארגון דעאש הנמצאת בחצי האי סיני פרסמה סרטון חדש, בו היא מכנה את מנהיגי חמאס "כופרים". בסרטון הוציאו חברי דעאש להורג פעיל שהיה חבר בזרועה הצבאית של ארגון הטרור.

 

מזג האוויר

שישי: הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. חשש מהצפות לאורך מישור החוף. גשם לפרקים מהצפון ועד צפון הנגב. בחרמון יירד שלג.היום: הטמפרטורות ירדו ויהיו נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ובמישור החוף יירד גשם מלווה בסופות רעמים. שלג בחרמון.

שבת: עליה בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. ייתכן גשם מקומי שיתמעט במהלך היום.

ראשון: מעונן חלקית עד בהיר עם עליה קלה בטמפרטורות, שיחזרו להיות רגילות לעונה.

תגיות:בת יםשבתכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה