חדשות בעולם

"מראה קשה מאוד": משפחת שטיינברג נספתה באסון המטוס בקוסטה ריקה

זוג הורים ושלושת ילדי משפחת שטיינברג, תושבי ניו יורק, היו בדרך לחופשה כשהמטוס התרסק על צלע הר וגבה חיי 12 בני אדם. קרובת משפחתם: "הם עשו הכל למען המשפחה"

  • ט"ו טבת התשע"ח
משפחת שטיינברג (צילום: מתוך פייסבוק)משפחת שטיינברג (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

אסון התעופה הכבד בקוסטה ריקה גבה את חייהם של 12 אזרחים, אולם אתמול התברר כי חמישה בני משפחה יהודית, תושבי ניו יורק, נספו לאחר שהיו בדרכם לחופשה פרטית במדינה הטרופית. מדובר בחמישה מבני משפחת שטיינברג – ההורים ברוס ואיירין, הוא עובד חברת השקעות והיא מתנדבת בנושא פעילות הומניטארית, וכן הילדים ויליאם, זאכרי ומתיו – כולם תושבי שכונת סקארסדייל.

ככל הידוע, הטיסה יצאה לדרכה למרות התראות על מזג אוויר קשה ורוחות חזקות, שבסופו של דבר  גרמו להתרסקות המטוס על צלע הר מספר דקות לאחר ההמראה. התאונה קרתה לא רחוק מעיירת הקיט פונטה איסליטה, 230 קילומטר מהבירה סן חוסה הנחשבת ליעד פופולרי לתיירים. כל בני המשפחה, בנוסף לחמישה אמריקאים נוספים ושני אזרחים מקומיים, נספו. אחותו של ברוס, כך על פי הדיווחים, היא זו שקיבלה את ההודעה של משרד החוץ האמריקאי על האסון. "הם תמיד עשו הכול בשביל משפחתם", אמרה.

בכתבות ששודרו אמרה חברתם של בני הזוג לין קאלר כי נודע לה על האסון באמצעות הודעה ששלח הרב הראשי של קהילת יהודי קוסטה ריקה. "התקשרתי והוא סיפר לי שהמטוס התרסק. לא האמנתי עד שזה פורסם בעיתונות", אמרה. האסון, כך מתברר, אירע סמוך לשעה 12 בצהריים, כשהמטוס של חברת nature air המריא משדה התעופה בעיירה פונטה איסליטה לכיוון העיר סאן חוסה כשהוא נושא 12 אנשים, כולל הטייס וטייסת המשנה. דקות לאחר מכן, בעקבות ההתנגשות בצלע ההר, המטוס התרסק ועלה באש, כל זאת לעיני אזרחים המתגוררים בסביבה. לאחר שהבחינו כי אין ניצולים, לצוותי הכיבוי נותר לכבות את השריפה שהייתה יכולה להתפשט ליער הסמוך. תושב המקום, מאוריסיו ולרין, סיפר: "זה היה מראה קשה מאוד. המטוס היה הרוס כולו, שרוף ומרוסק".

תגיות:התרסקותמטוסקוסטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה