חדשות בעולם

הדמיון מרקיע שחקים: לא תאמינו היכן מתכננת רוסיה להקים בית מלון חדש

על פי הודעת סוכנות החלל הרוסית, רוסיה מתכננת להקים בית מלון חדש בדרגת 5 כוכבים אשר ימוקם על גביה של תחנת החלל הבינלאומית. אם ברצונכם לנפוש בבית המלון היוצא דופן, מומלץ להכין בצד 40 מיליון דולר

  • י"ד טבת התשע"ח
תחנת חלל (צילום אילוסטרציה: shutterstock)תחנת חלל (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

על פי הודעת סוכנות החלל הרוסית, רוסיה מתכננת להקים בית מלון חדש בדרגת 5 כוכבים אשר ימוקם מחוץ לאטמוספירה - על גביה של תחנת החלל הבינלאומית.

השלב הנוכחי הוא כרגע בבירור תוכניות לבניית המלון שעתיד להיפתח בשנת 2022. בעת הפתיחה המלון יכלול רק סויטה אחת עם 4 תאי שינה, ואיך אפשר שלא – 4 חלונות אישיים שדרכם יצפו בכוכבים הסמוכים ובכדוה"א מלמעלה.

מטרת הקמת בית המלון הינה לשם קידום תיירות החלל, וכך יתאפשר להטיס אנשים שאינם אסטרונאוטים אל מחוץ לאטמוספירה.

המחיר כמובן בהתאם. החפץ לנפוש בבית המלון לזמן של שבוע- שבועיים ייאלץ להיפרד מ-40 מיליון דולר. במידה ותחפצו לנפוש כחודש ימים תצטרכו להוסיף עוד כ-15 מיליון דולרים.

בהתאם לידיעה, הסוויטה תכלול חלל מרכזי ששימושו יהיה כמעין סלון. בסלון יהיה חלון לשם צפייה בנוף החלומי, שגודלו 16 אינץ'. כמו כן, יוקמו שתי תחנות המיועדות לרפואה והיגיינה. בנוסף, תהיה באפשרותה של הסוויטה להציע לתיירים גם מתקני כושר לתיירים, ואין ספק שגם סיורים במרחב האינסופי שבחלל.

לפי הרוסקוסמוס, מדובר בעלות השקעה של 5-3.5 מיליארד דולר בבניית הסוויטה. על פי התכנון, המשקל המתוכנן צפוי להיות כ-20 טונות, ואילו המרחב שבו יאוכלסו 4 מבקרים, יתפרס על כ- 92 מט"ר. את המימון לפרויקט הענק יקבלו דרך גורמים פרטיים בתעשייה ומשאר גורמים ציבוריים.

תגיות:רוסיהבית מלון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה