ונשמרתם

ונשמרתם: החזיקה כוס קפה באמצע הנהיגה - וקיבלה דו"ח של 500 ש"ח

דו"ח חדש מטעם משטרת ישראל, ניתן ביום חמישי האחרון לאישה שהחזיקה כוס קפה בידה, בזמן הנהיגה. סגן ניצב אמיר ג'יבלי בתגובה: "אני לא מכיר שוטר שלנו שביצע אכיפה כזו, אנחנו בטח ובטח לא מנחים את השוטרים שלנו לבצע אכיפה כזו - אבל מבחינה חוקית, יש עברה"

בעיגול: סגן ניצב אמיר ג’יבלי (צילום: shutterstock)בעיגול: סגן ניצב אמיר ג’יבלי (צילום: shutterstock)
אא

דו"ח חדש מטעם משטרת ישראל, ניתן ביום חמישי האחרון לאישה שהחזיקה כוס קפה בידה, בזמן הנהיגה.

"יצאתי מהבית עם כוס קפה, ואיך שאני מתחילה לנסוע - אפילו עדיין לא האצתי במהירות גבוהה", משחזרת הנהגת חופית אלוש בתוכנית 'הכל כלול' עם סיון כהן. "שתיתי שלוק מהקפה, אני מחזירה את זה למקום וג'יפ שנוסע מעליי קורא לי פתאום בכריזה 'גברת, תעצרי בצד'. 

"עצרתי בצד, אני עם חגורה והכל תקין. ואז הוא אומר לי: 'תקשיבי, יש בעיה. החזקת כוס נס ביד'. אמרתי לו: סליחה? אתה רציני? למה, אתה לא שותה בקבוק מים? אז הוא אמר לי: 'אסור לשתות. שתי הידיים צריכות להיות על ההגה'".

השוטר לא קיבל את טענתה שבזמן הנסיעה קורים דברים - אדם רוצה לשתות, לקנח את אפו או להחליף תחנה ברדיו - פעולות שמונעות אותו מלהניח את שתי הידיים על ההגה כל הזמן. "הוא אמר לי תחכי פה ואל תצאי מהרכב. חיכיתי ופתאום הוא חוזר עם דו"ח של 500 שקל על שתיית כוס קפה". לדברי אלוש, היא אינה מתכוונת לקבל את הדין כמות שהוא, ובכוונתה להגיש ערעור על הדו"ח. "באמת חשוב לי להגיע עם זה רחוק. אני מנהלת מכירות שטח במקצועי, ואני כל היום בשטח. הרישיון הוא העבודה שלי, הוא הפרנסה שלי", סיכמה. 

בתגובה לדבריה השיב סגן ניצב אמיר ג'יבלי כי "החוק מדבר על זה שצריך להחזיק את ההגה בשתי ידיים. אנחנו לא מנותקים מהמציאות, יודעים שאנשים מעבירים הילוכים או מבצעים כל פעולה אחרת לצורך נהיגה. אני לא מכיר שוטר שלנו שביצע אכיפה כזו, אנחנו בטח ובטח לא מנחים את השוטרים שלנו לבצע אכיפה כזו - אבל מבחינה חוקית, יש עברה".

תגיות:נהיגהדו"חקפהשתייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה