חדשות בארץ

"האיראנים הורסים את עזה": חיל האוויר תקף מטרות חמאס

צה"ל תקף הלילה עמדות תצפית של חמאס ברצועה, זאת בתגובה לירי הרקטות בדרום ולעבר כפר עזה, שם נערך ציון ליום הולדתו של אורון שאול. ליברמן הגיב: "מציע לתושבי עזה לחשוב על הילדים שלהם"

  • י"ג טבת התשע"ח
(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חיל האוויר תקף הלילה (בין שבת לראשונה), באמצעות מטוסי קרב, עמדת תצפית השייכת לחמאס בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי שבוצע אתמול לעבר שטח המועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב. "הירי החמור ביום שישי הוכיח שוב שאיראן, באמצעות ארגוני טרור סוררים וקיצונים פועלת לדרדור המצב האזורי, משחקת בחייהם של תושבי עזה ועשויה להוביל את הרצועה להסלמה לאחר שנות שקט ביטחוני", נמסר. "על חמאס מוטלת האחריות המלאה למצב והשלכותיו".

כזכור, רקטה אחת ששוגרה נחתה בתוך מבנה בתוך שטח המועצה האזורית שער הנגב. שתיים מהרקטות שנורו שלשום יורטו על ידי "כיפת ברזל" ולא היו נפגעים מהירי. באותו זמן, נערך בכפר עזה ציון ליום הולדתו של אורון שאול, החייל שחמאס מחזיק בגופתו בעזה. באירוע נכחו יו"ר העבודה אבי גבאי וכן חבר הכנסת איוב קרא. הטקס הופסק למספר דקות ולאחר האזעקה חודש והמשיך כמתוכנן. לאחר הירי תקף צה"ל שתי עמדות של חמאס בצפון הרצועה, באמצעות מטוסים וטנקים. לאחר הטקס מסר גבאי: "הירי באמצע הטקס מעיד כאלף עדים על אבדן ההרתעה. כל השאר סיפורים ונאומים. הם יודעים שיש כאן טקס והם יורים, זה בלתי נסבל. מקווה שהממשלה שלנו תגיב כמו שצריך".

בתגובה לירי, מי שהעניק ראיון מעניין לאתר האינטרנט של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, היה שר הביטחון, אביגדור ליברמן. "האיראנים שהצליחו להרוס כליל את תימן, סודאן, לבנון וסוריה, החלו להרוס את עזה. את ראשי המשטר בטהרן לא מעניינת המציאות העגומה בעזה ולא עתיד הילדים שם, אלא אידיאולוגיה קיצונית ופגיעה במדינת ישראל". עוד הוסיף ליברמן: "אחרי שהאיראנים יבואו לרצועת עזה, אף גורם בינלאומי לא ישקיע שם גרוש אחד. אני מציע לכם, תושבי עזה, תחשבו על הילדים שלכם, על העתיד שלהם, ותתחילו ללחוץ על המנהיגים של החמאס לשנות כיוון. אם תשנו את הכיוון, תאמינו לי, תבנו פה עתיד טוב לילדים שלכם".

תגיות:איראןחיל האווירעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה