חיים לאחר המוות

עו"ד יונתן אליאס: "כך יצא מרשי מחובות גדולים, בזכות נפטרת שהגיעה בחלום"

עו"ד יונתן אליאס בפוסט מרגש על אחד הסיפורים היותר מפעימים שתתוודעו אליהם: לקוח שהיה שקוע בחובות גדולים - יצא מהם באורח נסי לאחר שדאג ליתומיה של אחות אשתו שנפטרה. ומה אמרה הנפטרת לאשתו של הלקוח, בחלומה? קראו בפנים את הסיפור המלא 

בעיגול: עורך הדין יונתן אליאס (צילום: מתוך פייסבוק)בעיגול: עורך הדין יונתן אליאס (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

אל הפוסט הזה והסיפור שמאחוריו, אותו פרסם עורך הדין יונתן אליאס בעמוד הפייסבוק שלו - פשוט לא יכולנו להישאר אדישים. "הגיע אליי לפני שנה לקוח שאני מכיר אותו עוד מילדות", פותח אליאס וכותב. "הוא סיפר שכולו מסובך בחובות ויש לו עיקולים בהוצאה לפועל. התחלתי לבדוק את התיק, ומתברר שהוא באמת מסובך מכף רגל ועד ראש, בחובות כבדים של מאות אלפי שקלים".

לדבריו, זה הגיע למצב שהבנקים כבר עיקלו לו את הבית. "הלקוח היה מיואש מאוד וכבר חשב שהוא עומד להגיע לגרוע מכל - שהבית יימכר בכינוס על ידי הנושים והוא יישאר עם ילדיו הקטנים ללא קורת גג. עד כדי כך הגיע המצב שהמשכורות שלו ושל אשתו עוקלו, ובקושי היה להם כסף לאוכל. ניסיתי לעזור לו ולראות איך אפשר לקדם, אולם כל פתרון ולו הקל ביותר - הוא לא יכל לעמוד בו עקב חוסר היכולת לעמוד בתשלום כלשהו".

הלקוח יצא מעורך דינו בבושת פנים על מצבו, ונעלם למשך שנה שלמה - עד לאותו הטלפון שקיבל ממנו אליאס. טלפון מפתיע ביותר שגם אליאס התקשה להאמין למה ששמע במהלך השיחה. "הוא מספר לי שברוך השם היום הוא סיים עם החוב האחרון, וקצת התקשיתי להאמין. לשאלתי איך זה קרה, כי הרי אני זוכר שלא יכל לעמוד בשום הסדר, סיפר לי משהו שריגש אותי מאוד: לפני כשבעה חודשים נפטרה אחות אשתו והשאירה בבית שמונה יתומים קטנים. 

"כבר במהלך השבעה שלה החליט הלקוח שלי לקחת את ילדיה היתומים תחת חסותו, ולגדלם בביתו עד שיתחתנו - כילדיו ממש. וכך היה. הילדים של האחות עברו להתגורר בביתו, ומאז הוא ראה סיעתא דשמייא גדולה ומיוחדת שמלווה אותו". כך הסביר אותו לקוח את הנס שאירע לו עם חובותיו - מידה כנגד מידה וב"אופן לא רגיל ומעל לכל היגיון שכלי, הצליח לכסות את כל החובות".

ממשיך עורך הדין ומספר את ששמע מאותו לקוח: "לפני כחודש לערך, הגיעה הנפטרת בחלומה של אשתו כשהיא שמחה וצוהלת ואמרה לה: 'אתם דואגים לילדים שלי - ואני אדאג לכם בשמיים שלא יחסר לכם לעולם'. הלקוח אמר לי שהוא מרגש שיד ה' מלווה אותו מאז בצורה לא רגילה ועל טבעית. אמרתי לו שהסיפור שלו מחזק מאוד את האמרה 'מה שאדם עושה - לעצמו הוא עושה'", סיים עורך הדין אליאס את הפוסט המרגש. 

תגיות:נפטריםחלומותחובותעורך דיןמסרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה