חדשות בעולם

שוב הרשת מוצפת בשטויות: ’נבואות’ לשנת 2018

כמידי סוף שנה אזרחית, שוב רצות ברשת 'נבואות' על השנה הבאה. מאחוריהן עומדת מיסטיקנית בולגרית מנוחה בשם באבא ונגה, שלה מיוחס 'כוח אמיתי' של ראיית העתיד. פתי מי שמאמין

  • י' טבת התשע"ח
מימין המיסטיקנית באבא ואנגה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)מימין המיסטיקנית באבא ואנגה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מידי כל סוף שנה אזרחית, מתחילות להסתובב ברשת התראות ונבואות זעם המכוונות לשנה הבאה. השנה, לקראת 2018, צוברות פופולאריות מיוחדות אזהרותיה של מיסטיקנית בולגרית, באבא ונגה, שהלכה לעולמה לפני יותר מעשרים שנה. צבא המעריצים של הבאבא מייחס לה ראיית הנולד יוצאת מן הכלל, ומוכן להישבע שהיא חזתה כל דבר מנפילת בנייני התאומים ועד בחירתו של אובמה. (רק אל תטרידו אותם עם העובדה שלפי נבואותיה, למשל, אובמה היה אמור להיות הנשיא האחרון, או שהיא חזתה מלחמה גרעינית באירופה בין השנים 2010 ו-2014).

מה יקרה ב-2018 לפי באבא ונגה? סין תהפוך להיות המעצמה הגדולה ביותר בעולם. אה, וגם שסוג חדש של אנרגיה יתגלה על הכוכב נוגה, אחרי שתשלח אליו חללית מאוישת.

קודם כל, חשוב לציין שבאבא ונגה לא כתבה את נבואותיה בעצמה – היא הייתה עיוורת, ולא ברור כלל אם ידעה לכתוב. היו לה עוזרים שמבטיחים שכתבו רק מה שהיא אמרה. תחליטו אתם אם הם מאמינים לכך.

האם יש גרעין של אמת בנבואות ל-2018 שרצות עכשיו ברשת? מומחים מדברים כבר זמן מה על כך שהתוצר הלאומי הגולמי של סין הענקית יעבור את זה של ארצות הברית בשנים הקרובות, אבל המחקרים האחרונים אומרים שזה לא יקרה לפני 2030. בנוסף, גם כשזה יקרה, לא צפוי שההכנסה לנפש בסין תהיה אי פעם גבוהה יותר בסין – בכל זאת, יותר כסף שמתחלק בין הרבה יותר בני אדם. מבחינה כלכלית, בקיצור, לא כל כך מהר סין תוכל להשתלט על הפסגה בלי ערעורים.

אבל מה שמעניין במיוחד הוא התחזית על מקור אנרגיה חדש שיימצא בנוגה, לאחר שתשלח אליו חללית מאוישת. נכון להיום לא ידוע על שום גוף שמתכנן שיגור כזה , בוודאי לא שיגור מאויש. אבל הפרט המעניין במיוחד פורסם בעיתון הכלכלי 'פורבס', שנבר ומצא כי רשימת נבואותיה המקורית של באבא ונגה הופצה תחילה לפני עשור ברשת – ואז יוחסו החדשות על נוגה לשנת... 2028.

איך הקדימה פתאום הנבואה את זמנה בעשר שנים? לבאבא ומעריציה הפתרונים. 

תגיות:נבואותכוכב נוגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה