ונשמרתם

תופעה מטרידה בארגז החול: הילדים חזרו הביתה עם זיהום

האם החול בגן הילדים גורם לזיהום? תלונות רבות של הורים מפתח תקווה מציגים תופעה מדאיגה - ילדים מתלוננים על נפיחות ביד וברגל בחזרתם מהגן. אם כאובה: "רופאת ילדים שבדקה את החול קבעה שהחול מזוהם"

  • ט' טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

האם החול בגן הילדים גורם לזיהום? תלונות רבות של הורים מפתח תקווה מציגים תופעה מדאיגה: ילדים מתלוננים על נפיחות ביד וברגל בחזרתם מהגן.

בשיחה עם 'ישראל היום' משתפת אמא לילדה בגן בפ"ת, ומספרת על סוף השבוע שהפך לסיוט בעקבות מה שעברה עם ילדתה הקטנה: "רופאת ילדים שבדקה את החול קבעה שהחול מזוהם ויש להחליפו, זה היה ממש לקראת החופש הגדול, וגם אז היה מקרה מזעזע של ילד שסבל מזיהום בעקבות החול המלוכלך, מאז אף אחד לא בדק מה קרה בגן, והנה, ביום חמישי האחרון באתי להוציא את הילדה שלי מהגן, היא התלוננה על נפיחות ברגל וביד, הייתי בהלם כשראיתי את הגוף שלה".

המשיכה האם, וסיפרה: "בשישי בבוקר היא כבר לא הייתה יכולה לדרוך על הרגל, היא סבלה וזה היה פשוט נורא. לפני שבועיים הייתה כתבה בעניין הזה במקומון בפתח תקווה, והגן זכה להחלפה של כל החצר, מדובר בגן אחר שגם בו החול היה מזוהם. רק כאשר מערבים תקשורת העירייה מתייחסת לנושא הזה, כאילו שהילדים לא באמת חשובים. אני יכולה להגיד בוודאות שלא החליפו את החול בגן שבו נמצאת הבת שלי, אולי סיננו וגם זה לא בטוח, העובדה היא שהילדים סובלים מזה ולאף אחד לא באמת אכפת מהם".

עיריית פתח תקווה מסרה בתגובה: "יודגש כי בגן בוצע סינון חול. כל משטח חייב טיפול מעמיק בתחזוקה וניקוי של צוות הגן , בין אם הוא חול ובין אם זה דשא. מיד עם הדיווח כי ילדים נעקצו בגן, הגננת הזמינה חברת הדברה שהגיעה תוך מספר דקות ופעולתה בשטחי הגן אכן סייעה".

תגיות:גן ילדיםזיהוםארגז חול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה