המכתב שלא יישלח לעולם

היכן השמחה? מכתב לבת מלך!

מכירה את כוח האמונה, זה ששכחת כבר ממזמן? שמת אותה באיזה מרתף ישן, ושכחת שהיא קימת! אז היצר הרע בא וניצל את ההזדמנות כדי להתקרב אליך. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הימים האלה, שאת מרגישה שאין כוח לכלום, שבא לך לשים את כל העולם על "שקט", להיעלם לאיזה אי בודד, כי מרוב כאב כבר לא כואב. ונראה שזהו, ה' חס וחלילה שכח אותך, כי הישועה שאת מחכה לה תקועה באיזה פקק כבר מלא מלא זמן, אז התייאשת וויתרת.

בת מלך יקרה, מכירה את כוח האמונה, זה ששכחת כבר ממזמן? שמת אותה באיזה מרתף ישן, ושכחת שהיא קימת! אז היצר הרע בא וניצל את ההזדמנות כדי להתקרב אליך, והזכיר לך את כל מה שלא הצליח לך, כמה שניסית וניסית!       

יקרה, תשנני לך כל יום כמה דברים:
א. ה' לא שוכח אותך לעולם, זה גל שיעבור.
ב. ה' לא מתרחק ועוזב, הריחוק נובע רק ממך.
ג. יצר הרע יגרום לך לחשוב רק דברים רעים: "כמה את לא טובה", "כמה נכשלת". זה כדי להוריד אותך למטה.
ד. תתחזקי באמונה ובביטחון, ותזכרי בטוב שבך. זה יעלה אותך למדרגות גבוהות מהמקומות בהם את נמצאת. יום יבוא ומשם את תבני עוד קומות בעבודת ה', ותצחקי על הדברים שקרו לך.

אל תתני ליצר הרע לצחוק עליך, תצחקי את על היצר הרע! את לא גרועה כמו שהוא מראה לך. את בת של מלך, וזו זכות שלא כולם זוכים לה. תראי כמה גויים מתגיירים כדי להיות יהודים! אל תתייאשי מעצמך, כי ה' לא מתייאש ממך לעולם. פעם ראית אדם שנכשל בטסט ראשון, והוא אומר לעצמו "טוב, נו, נכשלתי... אז אני אסע בקורקינט". לא ראית? ולמה? כי אם נופלים – מנסים שוב ושוב, עד שעוברים! קל וחומר בעבודת ה' יתברך שהיא כל החיים שלנו, גם של העולם הזה וגם של העולם הבא.

אז היכן השמחה, יקרה? ה' אוהב אותך! שמחה =  משחה לכול הצרות של העולם הזה!

את הכי טובה בעולם, וקיימות בך מידות נפלאות!
את יקרה מכול תכשיט בעולם! אין ערך שישווה אליך. תתעוררי! אל תתכסי בכל מיני שכבות עבות של "כמה את מסכנה", "כמה חסר לך", כי זה כל זה נובע מתחושה של גאווה, שמגיע לך יותר! חוסר אמונה שמה שיש לך לא מספיק.

ממני, אחותך. מקווה שחיזקתי אותך!

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:שמחההמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה