פעילות הידברות

תקשורת זוגית – יש דרך לשפר אותה?

מחלקת שלום בית בהידברות מציעה לכם סדנת תקשורת מקצועית ומתגמלת – ללא תשלום כלל

אא
 
לאחר ליווי וטיפול בעשרות אלפי זוגות שפנו ופונים מידי יום למחלקת שלום בית לקבלת הדרכה ויעוץ, ניתן לסמן בוודאות את הנושא המרכזי שרוב ככל הפונים מבקשים בו סיוע – תקשורת.

כן, התקשורת היא הכלי המרכזי שבאמצעותו אנו יוצרים קשר עם העולם שסביבנו ומתקשרים עם אנשים, ובכך יוצרים קשרים. לכן כשמה כן היא – תקשורת.

כאשר אין תקשורת זוגית טובה – אין קשר בין בני הזוג, וכל אחד מבני הזוג מרגיש לבד מאד במערכת הזוגית. כשמרגישים לבד, התסכול גובר. כל קושי נוסף שלא מוצא את דרך הפורקן בשיתוף הדדי מעצים את הרגשת הבדידות, והקושי הופך לכבד מנשוא. ברבות הימים, כל הקשר הזוגי הופך לתובעני ולא מתגמל. מצב זה פוגע בכל שאר המערכות הזוגיות, משום שכשאין תקשורת – אין קשר, וכשאין קשר – גם אין קרבה, ואין חשק להשקיע במערכת הזוגית שכבר מזמן הפכה לכואבת. מכאן, הדרך לגירושין קרובה מאוד.

במחלקת שלום בית החליטו לעצור את הסטטיסטיקה, ולהגיש לעם ישראל סדנת תקשורת איכותית ביותר, שתימסר על ידי מיטב היועצים הבכירים של מחלקת שלום בית, אשר יביאו איתם את ניסיונם העשיר מחדר הטיפולים לאחר טיפול במאות זוגות, תוך התמחות מיוחדת בתחום התקשורת. וכל זאת – ללא תשלום, מתוך אהבה גדולה לעם ישראל.

כל שעליכם לעשות הוא להזדרז ולארגן קבוצה של 20 איש שאינם רווקים, ולשריין לכם תאריך. הזדרזו להירשם – הסדנאות מתמלאות במהירות.

לפרטים ויצירת קשר פנו למחלקת שלום בית בטלפון 073-2221310, או במייל  shimonb@htv.co.il

תגיות:שלום ביתפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה