חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הפסידו מאות אלפי דולר כי שכחו את הסיסמה

הממשלה נאבקת באיום הרחפנים, שגרירות גואטמלה תעבור מתל אביב לירושלים, ומזג האוויר יהיה קר מהרגיל לעונה. כל מה שצריך לדעת

מטבע הביטקווין (צילום: shutterstock)מטבע הביטקווין (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

אושרה הצעת חוק הפיקוח על מעונות היום: ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת חוק הפיקוח על מעונות היום לגיל הרך, שקובעת תנאים למתן רישיון להפעלת מעונות לפעוטות ומסמיכה את שר הרווחה לקבוע את תקנות דרישות השכלה, הכשרה וניסיון אנשי הצוות. הצעת החוק קובעת תנאים בטיחותיים ותברואתיים הנדרשים במעון. את ההצעה יזמו ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו) וח"כ יעקב מרגי (ש"ס), והיא תוצמד להצעת החוק הממשלתית שמגבש משרד הרווחה.

בטבע ממשיכים להפגין: עובדי טבע הפגינו תחת גשם כבש מול ביתו של אמיר אלשטיין בהר אדר. אלשטיין הוא חבר דירקטוריון בטבע משנת 2009 ושותף למגמת הפיטורים של עובדי החברה בישראל. עובדי החברה ימשיכו לשבות הבוקר בירושלים ויקיימו אספות הסברה ברחבי הארץ. המניה עלתה אתמול בשיעור של קרוב לשבעה אחוזים.

המדינה נלחמת באיום הרחפנים: הקבינט המדיני-ביטחוני אימץ שורה של צעדים שמטרתם להסדיר אחריות להגנה מפני איום הנשקף הרחפנים. סוכמה חלוקת האחריות בין הגורמים הביטחוניים והוחלט על המשך המאמץ בתחום הטכנולוגי כדי להגן מפניהם.

 

חוץ

קנו ביטקווין, אבל שכחו את הסיסמה: מספר אנשים שרכשו את מטבע הביטקווין לפני מספר שנים לא מסוגלים לממש את הרווחים שלהם. הסיבה: הם לא זוכרים את קוד האבטחה של המטבע שרכשו באמצעות האינטרנט וכעת הם לא מסוגלים למכור אותו ולממש את הרווח הגדול הטמון. המטבע זינק מתחילת השנה לשווי של 19 אלף דולר, אך צנח בסוף השבוע. כך למשל, רוכש שקנה 15 ביטקוין תמורת 260 דולר ב-2013, לא זוכר את הקוד בעזרתו יוכל לממש את המטבעות ששוויים כעת מתקרב ל-300 אלף דולר.

שגרירות גואטמלה תעבור לירושלים: נשיא גואטמלה ג'ימי מורלס אמר הלילה (שני) כי שגרירות ארצו תעבור מתל אביב לירושלים. מורלס ציין בחשבון הפייסבוק שלו כי הדבר נעשה לאחר שיחה שערך בעניין עם ראש הממשלה נתניהו.

אסון התרסקות מטוס בארצות הברית: התרסקות מטוס בנמל תעופה קטן כ-64 קילומטרים מזרחית לעיר טמפה שבמדינת פלורידה גבה חיי מספר בני אדם. המטוס המריא אך נקלע לערפל כבד, התרסק ועלה בלהבות. השריף המחוזי גרדי ג'וד מסר: "אין ניצולים ואין סיכוי להישרדות".

תוניסיה נגד איחוד האמירויות: משרד התחבורה של תוניסיה החליט כי טיסות מאיחוד האמירויות לא יוכלו לנחות בשטח המדינה. האיסור הוכרז לאחר שגורמים בממשלה טענו שאיחוד האמירויות אוסרת על נשים מתוניסיה לטוס בשטחה.

 

מזג האוויר

שני: הטמפרטורות יוסיפו לרדת ויהיה קר מהרגיל לעונה. ממטרים באזור צפון הארץ עד צפון הנגב. הגשמים והרוחות ייחלשו במהלך היום, אך הטמפרטורות יוסיפו לרדת. בחרמון יירד שלג, ייתכן שגם בצפון רמת הגולן.

 
   

שלישי: הטמפרטורות יעלו בצורה ניכרת. מזג האוויר יהיה נאה.

רביעי: עליה נוספת בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה מעונן.

חמישי: מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה. ייתכן גשם קל. בצפון הארץ ובהרים יהיו רוחות מזרחיות חזקות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותביטקוין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה