חדשות בארץ

הורשעה השוטרת שתקפה מפגין חרדי בירושלים

לנא חליל הורשעה הבוקר בבית המשפט השלום בירושלים בתקיפת מפגין בינואר האחרון. על פי כתב האישום היא "חבטה בראשו שלוש פעמים". הצדדים הגיעו להסדר טיעון

  • ו' טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הורשעה השוטרת שהואשמה בינואר האחרון בתקיפת מפגין חרדי במהלך הפגנה. השוטרת לנא חליל הורשעה הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים בעבירת תקיפה, זאת במסגרת הסדר טיעון. באתר "וואלה" דווח הבוקר כי חליל הודתה בכתב אישום מתוקן שממנו הושמטה עבירת השיבוש, אך העונש ייקבע בשלב מאוחר יותר.

בחודש ספטמבר האחרון הגישה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות כתב אישום נגד חליל, 23, זאת בגין מעורבותה בתקיפה מפגין. ההפגנה המדוברת נערכה ב-18 בינואר סמוך לכיכר השבת בירושלים. כמו כן, היא הואשמה בשיבוש הליכי משפט. גם קצין משטרה שפיקח על האירוע הועמד לדין. על פי כתב האישון, חליל הגיע בליווי שוטרים נוספים לרחוב שמואל הנביא, זאת בעקבות דיווח על שריפת פחים בעקבות הפגנה שנערכה במקום.

"השוטרת חבטה בראשו שלוש פעמים, אחזה בראשו והפילה אותו ארצה", נכתב בכתב האישום. או נכתב, כי השוטרת כתבה דוח פעולה שקרי על מנת להסתיר את התקיפה, בו טענה כי המתלונן הוא זה שתקף אותו כאשר ניסתה להדוף אותו.

תגיות:שוטרתהרשעהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה