חדשות יהדות

הכירו: כוכב ה-NBA הגוי שהתאהב במסיבות בר מצווה. "היהודים יודעים לעשות שמח"

"הרבה פעמים אני הולך לאירוע בר מצווה ונשאר בו הרבה יותר זמן ממה שתכננתי, כי זה כל כך כיף. האוכל תמיד טוב, ודבר אחד אני יכול לומר על המשפחות האלה: הן באמת יודעות איך לעשות שמח". מיהו השחקן הגוי שהתאהב במסיבות בר מצווה ואיך בכלל הוא הגיע לשם? קראו בפנים

קייל אוקיונין (צילום מסך)קייל אוקיונין (צילום מסך)
אא

הבוקר (ה') תופס שחקן הכדורסל קייל אוקיואין את הכותרות בבמות תקשורתיות בעולם - לא תאמינו מדוע. אוקיואין הוא כוכב בקבוצה הפופולרית NBA אך לאחרונה אימץ לו תחביב 'משונה' כפי שמגדירה זאת התקשורת האמריקנית, "להיכנס בזמנו הפנוי לכל אירוע בר מצווה אפשרי שנחגג בניו יורק".

אז איך הגיע השחקן הגוי לחגיגות בר/בת המצווה, ועד מהרה קנה לו את השם 'איש בר המצוות'? לדבריו, הכל התחיל כאשר קיבל הזמנה מהסוכן היהודי שלו אנדי מילר, שחגג בת מצווה לבתו. "זו הייתה אחת החגיגות הטובות ביותר שהייתי בה אי פעם בחיי", הוא אומר. 

מאז, הוא לא מפסיק להיראות בכל בר מצווה או בת מצווה אפשרית, ויש לו סיבה טובה לכך. "הייתי באירוע אחד, אירוע שני ומאז, אני לא יודע איך זה קרה, הפכתי ל'איש הבר מצווה'. אני רוקד, צוחק ונהנה יחד עם הילדים, ואני אומר לכם בכנות - זה באמת מאוד נחמד להיות חלק מהתרבות שלהם ולהיות איתם", אמר בראיון ל'ניו יורק פוסט'. 

עכשיו, אחרי שצבר ניסיון משמעותי בהשתתפות בחגיגות בר מצווה, הוא מסכם ואומר: "הרבה פעמים אני הולך לאירוע בר מצווה ונשאר בו הרבה יותר זמן ממה שתכננתי, כי זה כל כך כיף. האוכל תמיד טוב, ודבר אחד אני יכול לומר על המשפחות האלה: הן באמת יודעות איך לעשות שמח", מסכם השחקן. 

תגיות:גוייםסלבסיהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה