חדשות בארץ

ממשיכים במחאה: עשרות עובדי טבע הפגינו עם יו"ר ההסתדרות בירושלים

המפגינים ניסו לחסום את תנועת הרכבת הקלה ומשם המשיכו לכותל. אחרי ההפגנה מול ביתה של חברת הדירקטוריון גליה מאור, העובדים הפגינו גם מול ביתו של חבר הדירקטוריון חמי פרס ברעננה

  • ג' טבת התשע"ח
ההפגנה הבוקר ברחובות ירושלים (צילום: דובר ההסתדרות)ההפגנה הבוקר ברחובות ירושלים (צילום: דובר ההסתדרות)
אא

ממשיכים במחאה: לאחר שהפגינו אתמול ברמת גן מול ביתה של חברת הדירקטוריון, מנכ"לית בנק לאומי לשעבר גליה מאור - עשרות עובדי חברת טבע מפגינים החל מהבוקר ברעננה וירושלים. ההפגנה ברעננה נערכה מחוץ לביתו של חבר הדירקטוריון חמי פרס, בנו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל. בכיכר ציון בירושלים נערכה הפגנה בהשתתפות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שם ניסו המפגינים לחסום את תנועת הרכבת הקלה, שכרגע פועלת כסדרה. לאחר מגן המשיכו המפגינים לעבר הכותל המערבי. בהמשך הצטרף גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שהגיע לכיכר ספרא. ברקת הביע תמיכה במפגינים. גם במפעל עצמו המשיכה המחאה של עשרות העובדים שהתבצרו במקום.

כזכור, בפגישה שנערכה שלשום נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נציגי החברה. בפגישה נכחו גם גם שר האוצר משה כחלון, שר העבודה חיים כץ ושר הכלכלה אלי כהן. מנכ"ל החברה קאר שולץ הבהיר כי לא יחזור בו מהתכנית המקורית לפיטורי 1,700 עובדים. ביום שני הפגינו העובדים מול משרד האוצר והכנסת. העובדים חסמו את הכבישים הסמוכים ולא אפשרו כניסת רכבים למקום. במהלך ההפגנה קראו העובדים "לא ניתן לטבע להיסגר", "כחלון בוא לפה" ו"החזירו את הכסף". מאוחר יותר התבצרו במפעל בהר חוצבים כדי למנוע את סגירתו וחסמו את רחוב המרפא בשכונת הר חוצבים. כמו כן, נחסמו גם את הכניסה הצפונית לעיר אשדוד.

תגיות:טבעהמחאההסתדרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה